Licitatie Publica - Furnizarea unui microscop electronic cu transmisie (TEM) si accesorii
Anunt de participare numarul 119627/19.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE CHIMIE MACROMOLECULARA PETRU PONI
Adresa postala: Aleea Gr. Ghica Voda nr. 41A, Localitatea: Iasi, Cod postal: cod postal 700487, Romania, Punct(e) de contact: Aleea Gr. Ghica Voda nr. 41A, Tel. 0232-217454, In atentia: DANIEL CONDREA, Email: [email protected], Fax: 0232-211299, Adresa internet (URL): Aleea Gr. Ghica Voda nr. 41A, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de cercetare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare stiintifica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea unui microscop electronic cu transmisie (TEM) si accesorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Chimie Macromoleculara Petru Poni Iasi aleea Grigore Ghica Voda 41A
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui Microscop electronic cu transmisie (TEM) si accesorii, cod CPV 38511200-2 Microscoape electronice cu transmisie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38511200-2 - Microscoape electronice cu transmisie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
20000 Ron - garantia de participare10% din valoarea contractului fara TVA - garantia de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate din proiectul ?Strengthening the Romanian research capacity in Multifunctional Polymeric Materials? - STREAM FP7-REGPOT-2010-1, n° 264115
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (completata potrivit Formularului 1)
2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor, inclusiv cele locale, si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, valabile la data depunerii ofertei, care sa ateste plata lor la data de 31.03.20113.Certificat de participare la procedura elaborat conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 (completat potrivit Formularului 2)
4.certificatul de inregistrare si certificatul constatator valabil la data depunerii ofertei, emise de Oficiul Registrului Comertului.Pentru persoane juridice/fizice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu tara in care ofertantul este rezident.
5.Informatii generale (completate potrivit Formularulului 3
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Balanta de verificare la 31.03.2011 (copie).
2. Bilantul contabil la 31.12.2010, inregistrata si vizata de organele competente (copie).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dovada scrisa a capacitatii de asigurare a service-ului in perioada de garantie de catre producatorul obiectelor respective.
2.Informatii privind personalul tehnic de specialitate, de asigurare a controlului calitatiisi a service-ului de care ofertantul dispune
3.lista cu principalele livrari de produse similare din aceeasi categorie din ultimii3 ani, continand valori, cantitati, perioade de livrare si beneficiari
4.Copie dupa contract de furnizare sau un act echivalent, prin care ofertantul dovedeste ca mai livrat instalat si pus in functiune in ultimii 3 ani un sistem echivalent unei alte autoritati contractante de drept public sau privat, de valoare egala cu valoarea estimata a echipamentului care constituie obiectul acestei proceduri
5.Autorizare emisa de producator pentru livrarea produselor (completata potrivit Formularului 4) sau certificat de producator;
6.certificatul de calitate pentru standardul ISO 9001/2000 sau echivalent, emis de organisme acreditate(copie)
7.certificatul ISO 18001 OHSAS privind sistemul sanatatii si securitatii operationale sau echivalent, conform prevederilor legale(copie).
8.Autorizatia de Manipulare a firmei ofertante, emisa de CNCAN, in care sa fie specificat tipul sistemului de microscopie oferit, in vederea efectuarii legale a service-ului (sau declaratia pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca aceasta autorizatie va fi obtinuta pana la instalarea si punerea in functiune a echipamentului daca ofertantul va fi declarat castigator).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
37.19%
45
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia acordata produselor
4.13%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire atasata
3.
2. caracteristici tehnice si functionale suplimentare
58.68%
71
Descriere: Conform documentatiei de atribuire atasata
Punctaj maxim componenta tehnica: 76
Pondere componenta tehnica: 62.81 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Strengthening the Romanian research capacity in Multifunctional Polymeric Materials? - STREAM FP7-REGPOT-2010-1, n° 264115.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Finantare directaCE)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Anastasie Panu 23 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. 0232255097, Email: [email protected], Fax: 0232255097
Organism competent pentru procedurile de mediere
Cosnisliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus r. 6, Localitatea: ucuresti, Cod postal: 0380084, Romania, Tel. 021314641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Chimie Macromoleculara "Petru Poni"
Adresa postala: Aleea Grigore Ghica Voda 41A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700487, Romania, Tel. 0232217454, Email: [email protected], Fax: 0232211299, Adresa internet (URL): www.icmpp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2011 17:13