Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizarea unui sistem de management electronic al documentelor si inregistrarilor (SMEDI) si prestarea serviciilor de instalare, configurare, testare, scolarizare, consultanta pentru punerea in functiune a sistemului


Anunt de participare (utilitati) numarul 45681/07.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.2041408, Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizarea unui sistem de management electronic al documentelor si inregistrarilor (SMEDI) si prestarea serviciilor de instalare, configurare, testare, scolarizare, consultanta pentru punerea in functiune a sistemului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SMEDI-asig un manag integrat al doc, inregistrarilor: captura doc pe hartie si doc electronice, arhiv electronica, regasire, automatizare procese lucru prin urmarire fluxuri doc, cu licente nec utiliz aplicatiei instalate pe server cu120clienti individuali.Prest serv in per garantie, conf DA si CS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30250000-6 - Sisteme informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor prevazute in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 5100 lei, prin scrisoare de garantie bancara. Garantie buna executie: 5% din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A., sub forma de scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
conf DA.Term min de garantie acceptat: 36luni de la data punerii in functiune;Timp max interventie pt serv on-site acceptat: max 6ore de la solic CN AIHCB SA;Timp max de remediere acceptat: max 8 ore.Plata prin OP in 15zile lucratoare de la livrare si receptie, dupa primirea facturii fiscale originale
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul H1; Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificate privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei, Certificat constator emis de ORC, certificat de inmatriculare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala pe ultimii 3 ani, 2005, 2006, 2007 sa fie mai mare sau egala cu 1115910 RON, respectiv 300000 EURO.Se vor depune obligatoriu: a.Sit financ la 31.12.2006, cu toate anexele prevaz de lege fotocopie;b.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2005, 2006, 2007-Formularul H2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.H3 din documentatie: Autorizatie de livrare a prod ofertate si de prest a serv solicitate.(Formular H3);Experienta similara: in ultimii 3 ani, cel putin 3 contr ce au avut ca furnizarea unor solutii ERM, ERP, CRM, EDMS, ERMS si prest serv solicitate. Formularele vor fi insotite obligatoriu de recomandari ale beneficiarilor respectivi; Resurse umane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2008 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA, Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se admit oferte alternative.Aplicatia se va instala pe 120 de calculatoare + server.Se solic serv de scolariz: Administratori-3 pers;Utiliz-25 pers(care vor fi instruite si pt proiectare si management de fluxuri de documente);Instructori interni-5 pers.Nota1: Prin consultanta pt punerea in funct a sist se intelege proiectarea si implementarea fluxurilor principale ale AIHCB identificate in C.S la pct 2.3., functionarea fluenta a sist in ansamblu Nota 2: Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu totalitatea produselor si serviciilor solicitate la E.1.1. lit. a, sub sanctiunea respingerii ofertei ca neconforma. Nu se vor accepta oferte partiale. ISO 9001:2000, conform documentatiei.DA se obtine de la sediul CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii(suma de 60 RON sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei), program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00.Contul CN AIHCB SA e RO 40BRDE445SV12412444450-BRD Ag Henri Coanda.Evaluarea ofertelor se va face conform paragrafului J.4.1 si J.5 din doc de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004 021/3195180, Email: [email protected], Fax: 004 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.2041408, Fax: 2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer