Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea unui Sistem Informatic Integrat la nivelul Companiei Nationale Loteria Romana


Anunt de participare numarul 128613/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.
Adresa postala:  Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040094, Romania, Punct(e) de contact:  Ovidiu Ripanu, Tel. 021.336.34.40/115, Email:  [email protected], Fax:  021.336.31.46, Adresa internet (URL):  www.loto.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea unui Sistem Informatic Integrat la nivelul Companiei Nationale Loteria Romana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul C.N.Loteria Romana S.A. din Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucurersti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea unui Sistem Informatic Integrat la nivelul Companiei Nationale Loteria Romana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48612000-1 - Sistem de gestiune a bazelor de date (Rev.2)
30236000-2-Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48517000-5-Pachete software IT (Rev.2)
48611000-4-Pachete software pentru baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea unui Sistem Informatic Integrat la nivelul Companiei Nationale Loteria Romana
Valoarea estimata fara TVA: 27, 582, 065RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se va depune o garantie de participare in valoare de 551.641 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere completatain conformitate cu Formularele 4 si 5 din sectiunea IV ? Formulare-model;Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr.9 din sectiunea IV ? Formulare-model;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie ?Certificat de participare la procedura Licitatie deschisa? ca oferta independenta ? Formularul 11;Certificat de atestare fiscala, timbrat, emis de catre ANAF care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si a altor creante bugetare;Certificat de atestare fiscala de plata a impozitelor si taxelor locale, pentru persoane juridice;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul care sa cuprinda toate datele referitoare la firma, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data anuntata pentru depunerea ofertelor;in original/copie legalizata/copie conform cu originalul de pe Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la 31.12.2010, vizat si inregistrat la organele competente, balanta de verificare la 31 martie 2011si dupa caz, rapoarte anuale ale administratorilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inf.-F3;lista livr. ultimii 3 ani-F6 ;Dov.realiz sistemului informatic Integrat ERP la un client cu 500 locatii -ultimii 3 ani-;Dovada implementarii sistemului informatic la min 1 companie organizatoare de joc de noroc;Dovada detinerii experientei solutii bazate pe chei publice implem la clienti- min 3000certif ;recomand de la clienti pt respectiva solutie ;Dovada ofertant participare la min 1 progr testare interoperabilitatii semnatura electronica;Realiz. contract Modul Scanare Inteligenta si Captura Documente prestat in ultimii 3 ani de min 80000 euro;Cerinte specifice cu privire la provenienta produselor;Director Proiect-dipl.stud.dom.lT&C/ec, 5 ani exp.implem proieTIC, 3 ani exp manag in min 1 proiect implem solutii inform. ERP finaliz;Experienta in organizarea si monitorizarea activ.instruire in cel putin un proiect ERP;experienta si cunoasterea unei metodologii de Manag de Proiect PMBOK, PRINCE2/echiv aplicata in cel putin un proiect; Experti impementare sisteme ERP min 10;Dipl.univ.dom.teh, inform/ec;min 5 ani experienta Implementare proiect TIC;min 3 ani exp. expert implementare sistem ERP;exp.expert implementare sistem ERP in min 1 proiect;Expert Testare Sistem lnform;Studii sup. univ. dom. Informatic; Certificare internationala in domeniul testarii software /echiv.;Exp.prof.min 5 de ani exp.dom sistem inform;Participare expert testare sisteme informatice in min 1 proiect;Expert Coord HelpDesk si Mentenanta Soft;Dipl.univ. dom teh, inform/ec;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
87/27.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2011 12:00
Locul: sediul C.N.Loteria Romana S.A. din Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Capacitatea tehnica: Diploma universitare in domeniu teh, inform/ec;Participarea in echipa implem.a min 1 proiect pe solutia software;Dovada experientei in domeniu coordonarii activ.HelpDesk si Mentenanta pt sol.software pt min 2 ani, pt un nr. clienti activi-CV cu inform.relevante;Dovada coord activ.HelpDesk, Mentenanta pentru min 1 client din domeniul organizarii jocurilor de noroc;Expert sisteme securitate IT-studii dom IT/Automatica/Cibernetica/Electronica/Telecomunicatii/Matematica/Fizica-copii dipl.absolv.Experienta min 5 ani realiz sist.inform.secur.-;Certif in domeniul securitatii;Exp.sist.operare: min.2;Dipl.univ.dom.teh, inform/ec;Certif.prof. Microsoft /echiv.de min 3 ani;Exp profesionala gen: min 3 ani Implem.si realiz proie dom IT;Exp.design, implem, config, suport si mentenanta sist.operare in teh;Experti captura/scanare: min2 experti; Diploma univ.dom.teh.inform/ec;Certificare profesionala atestata de producatorul platformei software ofertate pt instalarea, customizarea si suportul post/impementare obtinuta de min 3 ani;Experienta prof gen : min 3 ani implem. si realiz.proiecte dom IT pe scanare doc; Certif 9001/2000/9001/2008 pt dom. IT&C, SR EN ISO 9001, ISO 27001/2006 ISO 27001, ISO 14001/2005, OHSAS 18001/2008, Declaratie parte/parti din contract pt subcontractanti-F10
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - reprezinta numai cai de atac
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conestatia poate fi depusa cu respectarea prevederilor art.255-255^2 si 270-271 si urmatoarele din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala:  Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040094, Romania, Tel. 021/3363440, Email:  [email protected], Fax:  021/3363146, Adresa internet (URL):  www.loto.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer