Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZAREA UNUI SISTEM STATIC DE SUPRAVEGHERE SI CONTROL SUB AUTOVEHICULE, FURNIZAREA DE PIESE DE SCHIMB, PRESTAREA DE SERVICII DE SCOLARIZARE, SERVICII DE INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII


Anunt de participare (utilitati) numarul 60307/05.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.2041408, Fax: 2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZAREA UNUI SISTEM STATIC DE SUPRAVEGHERE SI CONTROL SUB AUTOVEHICULE, FURNIZAREA DE PIESE DE SCHIMB, PRESTAREA DE SERVICII DE SCOLARIZARE, SERVICII DE INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1) furnizarea unui sistem static de supraveghere si control sub autovehicule, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
2) furnizarea unui program informatic de prezentare a modului de utilizare si pregatire a operatorilor, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
3) servicii de instalare si punere in functiune, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
4) servicii de scolarizare a personalului desemnat de C.N. A.I.H.C.B. S.A, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
5) asigurarea de piese de schimb pe o durata de 6 ani.
6) servicii de intretinere si reparatii in perioada de garantie si post garantie, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29852100-7 - Echipament de securitate (Rev.1)
30249300-9-Software didactic (Rev.1)
50000000-5-Servicii de reparare, de intretinere si de instalare (Rev.1)
80421000-1-Servicii de formare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizarea unui sistem static de supraveghere si control sub autovehicule, furnizarea de piese de schimb, prestarea de servicii de scolarizare, servicii de instalare si punere in functiune si servicii de intretinere si reparatii
Valoarea estimata fara TVA: 440, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garant de part 15.691, 28 RON, prin scrisoare de garantie bancara.Garant de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului si se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul H1;Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificate privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrulPrimariei, Certificat constator emis de ORC, Certificat de inmatriculare, Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului pentru executarea de lucrarii in perimetrul aeroportuar.In cazul in care ofertantul nu este autorizat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana, acesta trebuie sa faca dovada initierii procedurii de autorizare pentru domeniul mentionat la alin. 1.In cazul in care ofertantul declarat castigator este in procedura de autorizare, acesta are obligatia de a prezenta dovada autorizarii emise de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana la data incheirii contractului, sub sanctiunea neincheierii contractului si invitarea ofertantului clasat pe locul al doilea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizare pentru livrarea produsului si prestarea serviciilor de scolarizare (Formularul H2 din Sectiunea IV)Se solicita obligatoriu ca ofertantul sa fie autorizatpentru livrarea produselor solicitate in Caietul de Sarcini, de catre producator.
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta obligatoriu autorizatia de livrare emisa de catre producator (Formularul H2 din Sectiunea IV)In cadrul autorizarii se va indica si faptul ca producatorul isi asuma obligatia de a asigura prin reprezentanti autorizati scolarizarea personalului desemnat de autoritatea contractanta in conditiile specificate in documentatia de atribuire.Autorizatia va fi depusa in original sau in copie legalizata, iar in cazul in care aceasta nu este redactata in limba romana ea va fi insotita si de o traducere legalizata.
2. Experienta similara: (Formular H3 Sectiunea IV).Se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract ce au avut ca obiect furnizarea si instalarea de echipamente de securitate.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta obligatoriu informatii cu privire la cel putin 1 contract, din ultimii 3 ani, prin care se va atesta experienta similara.In acest sens se va completa Formularul H3 din Sectiunea IV pentru fiecare contract, insotit obligatoriu de o recomandare a beneficiarului respectiv, care vor fi confirmate, la cererea Comisiei de Evaluare, prin prezentarea contractului respectiv.
3.Conditii privind service-ulSe solicita obligatoriu sa detina minim 2 persoane autorizate de catre producator pentru prestarea serviciilor de intretinere si reparatii in garantie si post garantie.In dovedirea indeplinirii acestei conditii se vor depune documente de atestare a personalului pentru prestarea serviciilor de intretinere si reparatii din partea producatorului produsului ofertat.Service-ul poate fi asigurat si prin terti, care trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute mai sus. In acest caz ofertantul va depune copia contractului cu tertul pentru prestarea serviciilor de intretinere si reparatii in garantie si post garantie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S54-073634 din 18.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operator ec. interesat;Program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2008 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA, Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative.Se solicita ca ofertantul sa faca dovadacertificarea sistemului de Management al calitatii conform ISO 9001 :2000 pe numele producatorului.Documentatia se plateste in numerar la casieria CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operator ec.interesat;Program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004021/3195180, Email: [email protected], Fax: 004021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.2041408, Fax: 2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2008 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer