Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea unui tractor multifunctional de minim 130 CP, servicii de scolarizare si revizii tehnice in perioada de garantie


Anunt de participare (utilitati) numarul 115333/14.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Mariana Budes, Tel. 021/2042326, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  021/2014990, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizarea unui tractor multifunctional de minim 130 CP, servicii de scolarizare si revizii tehnice in perioada de garantie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul punctului de lucru: Aeroportul International Bucuresti Baneasa-Aurel Vlaicu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea unui tractor multifunctional de minim 130 CP, servicii de scolarizare si revizii tehnice in perioada de garantie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
50100000-6-Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea unui tractor multifunctional de minim 130 CP, servicii de scolarizare si revizii tehnice in perioada de garantie, conform cerintelor din Caiatul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garatia de participare 6.390 lei;garantia buna executie= 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafului H1 din documentatia de atribuire: pentru persoane juridice romane-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, art. 180 si art. 181 din OUG nr.34/2006 (formular H1), Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei, Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate OrdinulPresedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din Sectiunea IV)iar pentru persoane juridice straine documente similare celor solicitate persoanelor juridice romane. Conform paragrafului H2 din documentatia de atribuire: pentrupersoane juridice romane-Certificat constator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC iar pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizare pentru livrarea produsului (Formularul H3 din Sectiunea IV)
Se solicita obligatoriu ca ofertantul sa fie autorizatpentru livrarea produselor ofertate de catre producator.
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta obligatoriu autorizatia de livrare emisa de catre producator (Formularul H3 din Sectiunea IV)
Autorizatia va fi depusa in original sau in copie legalizata, iar in cazul in care aceasta nu este redactata in limba romana ea va fi insotita si de o traducere legalizata.
2. Certificari care sa ateste conformitatea produsului ofertat
Se solicita obligatoriu Avizul Autoritatii Aeronautice Civile Romanepentru specificatiile tehnice ale produsului ofertat, care va fi prezentat in copie.
3.Conditii privind service-ul si scolarizarea personalului autoritatii contractante
Se solicita obligatoriu ca ofertantul sa detina un service autorizat de producator si sa asigure service-ul in perioada de garantie (revizii tehnice si reparatii accidentale), la sediul punctului de lucru AIBB - AV, prin personal propriu sau prin terti. Personalul care vaasigura serviciile de service in perioada de garantie trebuie sa fie autorizat de catre producatorul. Se solicita obligatoriu ca ofertantul sa faca dovada autorizarii din partea producatorului produsului ofertat pentru asigurarea scolarizarii si atestarii personalului autoritatii contractante, la sediul punctului de lucru AIBB ? AV.
4.Certificarea sistemului calitatii.
Se solicita ca ofertantul sa faca dovadacertificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001pe numele producatorului si a ofertantului .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura de atribuire se va finaliza prin etapa finala de licitatie electronica, care se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2011 10:00
Locul: la sediul Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti SA - Corp logistic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- nu se accepta oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr.6, secor.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Calea Bucurestilor nr. 224 E, JudetulIlfov, ,Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Tel. 021/2041442, Fax:  021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2011 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer