Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea,prin cumparare de materiale sanitare diverse ,hartie,filme,consumabile,solutii developare,halate,ace,seringi,vacutainere,microperfuzoare,catetere,branule.


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
264.911 RON

Castigatorul Licitatiei: Sterisystems S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 143096/23.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: TAMAS SANDA CODRUTA, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.sjusm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea, prin cumparare de materiale sanitare diverse , hartie, filme, consumabile, solutii developare, halate, ace, seringi, vacutainere, microperfuzoare, catetere, branule.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Judetean de Urgenta Satu Mare str Prahovei nr.1
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea, prin cumparare de materiale sanitare diverse , hartie, filme, consumabile, solutii developare, halate, ace, seringi, vacutainere, microperfuzoare, catetere, branule.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33198000-4 - Articole din hartie pentru spitale (Rev.2)
24931230-0-Developatoare pentru radiologie (Rev.2)
32354100-0-Filme pentru radiologii (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33772000-2-Articole de unica folosinta din hartie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
264, 910.8RON TVA inclus(24%)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15756/20.08.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 16567 Denumirea: Furnizarea, prin cumparare de materiale sanitare diverse , hartie, filme, consumabile, solutii developare
V.1) Data atribuirii contractului 29.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Sterisystems S.R.L.
Adresa postala: Bd. Unirii nr. 59, bl. F2, sc. 2, et. 6, ap. 52, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030828, Romania, Tel. +40 213227121, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213227123
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 264910.80 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 22985.14 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Numarul de luni: 2
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 16566 Denumirea: Furnizarea, prin cumparare de materiale sanitare diverse , hartie, filme, consumabile, solutii developare
V.1) Data atribuirii contractului 29.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
B.BRAUN MEDICAL S.R.L.
Adresa postala: Remetea Mare , Nr. 636(DN 6, KM 546+400 DREAPTA), Localitatea: Remetea Mare, Cod postal: 300264, Romania, Tel. +40 0256284905/+40 0256284906, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0256284907, Adresa internet (URL): www.bbraun.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 264910.80 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 132243.52 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Numarul de luni: 2
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 16568 Denumirea: Furnizarea, prin cumparare de materiale sanitare diverse , hartie, filme, consumabile, solutii developare
V.1) Data atribuirii contractului 29.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
NAFKA GRUP S.R.L.
Adresa postala: Str. Tirgu Neamt, nr. 13, bl. MII.B/2, sc. B, et. 9, ap. 83, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062053, Romania, Tel. +40 0372784685/+40 0723460925, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0213197722, Adresa internet (URL): www.nafka.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 264910.80 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2539.20 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Numarul de luni: 2
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 16569 Denumirea: Furnizarea, prin cumparare de materiale sanitare diverse , hartie, filme, consumabile, solutii developare
V.1) Data atribuirii contractului 29.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Novaintermed S.R.L.
Adresa postala: Str. Ceaikovski nr. 7, SC 2, ET 1, AP 18, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020261, Romania, Tel. +40 740309004, Email: [email protected], Fax: +40 314011089, Adresa internet (URL): www.novaintermed.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 264910.80 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 7695.44 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Numarul de luni: 2
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 16570 Denumirea: Furnizarea, prin cumparare de materiale sanitare diverse , hartie, filme, consumabile, solutii developare
V.1) Data atribuirii contractului 29.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ROMBIOMEDICA S.R.L.
Adresa postala: str. Paris, nr. 49, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011815, Romania, Tel. +40 212302390, Email: [email protected], Fax: +40 212302390, Adresa internet (URL): www.rombiomedica.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 264910.80 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 13454.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Numarul de luni: 2
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 16571 Denumirea: Furnizarea, prin cumparare de materiale sanitare diverse , hartie, filme, consumabile, solutii developare
V.1) Data atribuirii contractului 29.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CRIO - 2 S.R.L.
Adresa postala: Str.PADURII, Nr. 6, BL.IAS, SC.C, AP.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700397, Romania, Tel. +40 0232210959/ 0332800805/0232211689, Email: [email protected], Fax: +40 0332800805
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 264910.80 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 4466.98 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Numarul de luni: 2
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 16572 Denumirea: Furnizarea, prin cumparare de materiale sanitare diverse , hartie, filme, consumabile, solutii developare
V.1) Data atribuirii contractului 29.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CLINI-LAB S.R.L.
Adresa postala: STR. RODNEI, NR. 15, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540342, Romania, Tel. +40 265218784/218785, Email: [email protected], Fax: +40 265218407
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 264910.80 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 4057.28 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Numarul de luni: 2
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 16573 Denumirea: Furnizarea, prin cumparare de materiale sanitare diverse , hartie, filme, consumabile, solutii developare
V.1) Data atribuirii contractului 29.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PANSIPROD MEDICAL S.R.L.
Adresa postala: Filipestii de Padure, str. Principala, nr. 941, Localitatea: Filipestii de Padure, Cod postal: 107245, Romania, Tel. 021 668.40.85
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 264910.80 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1862.73 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00
Numarul de luni: 2
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro/
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str Mihai Viteazu nr 8, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440037, Romania, Tel. +40 261716375, Email: [email protected], Fax: +40 261713760, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare
Adresa postala: str Prahovei nr 1, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727347, Adresa internet (URL): www.sjusm.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2013 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer