Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare"Piine semialba"


Anunt de participare numarul 73546/13.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BIRCEA MARE
Adresa postala: STR. SINTUHALM NR.1, Localitatea: Deva, Cod postal: 330003, Romania, Punct(e) de contact: Gulea Adela, Tel.0254 218920, Email: [email protected], Fax: 0254 230780, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare"Piine semialba"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Bircea Mare, str.Sintuhalm, nr.1, Deva,
jud.Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 contracte subsecvente: contract 1:01.05.2009-31.08.2009 (cantitate minima 54807 kg-cantitate maxima 60000kg), contract 2:01.09.2009-31.12.2009 (cantitate minima 54807 kg-cantitate maxima 60000kg), contract 3:01.01.2010-31.04.20109 (cantitate minima 54807 kg-cantitate maxima 60000kg).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru pentru atribuirea a 3 contracte subsecvente pentru furnizare piine semialba pe o perioada de 12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru : cantitate minima de 164414 kg/cantitate maxima 180000 kg impartita in 3 contracte subsecvente
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 30.04.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 7200 RON si garantia de buna executie 5% la valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare daca este cazul, in conformitate cu art.44, 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindeligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.
Certificat fiscal eliberat de Serviciul Impozite si Taxe Locale.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala.
Certificatul de inregistrare siCertificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului de pe linga Camera de Comert si Industrie nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea ultimului bilant contabil ( 30.06.2008) vizat de organul fiscal in raza caruia operatorul economic isi are sediul social ( cerinta minima obligatorie : rezultatul exercitiului financiar sa fie profit).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare, eliberata de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru producatoriIn cazul distribuitorilor autorizatie de distributie a produselor si licenta de fabricatie de la producatorCertificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, cu precizarea standardelor/normelor tehnice la care se raporteaza acesta (buletine de analiza emise de laboratoare autorizate).
Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor eliberat de ANSVSA de pe raza judetului unde ofertantul isi are sediul.(activitatea de fabricarea a piinii si a produselor de panificatie precum si a mijloacelor de transport).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se desfasoaraintr-o singura runda.Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21426
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2009 11:00
Locul: Penitenciarul Bircea Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, operatorii economici sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata I.C Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: str.Sintuhalm, nr.1, Localitatea: Deva, Cod postal: 330003, Romania, Tel.0254218920, Email: [email protected], Fax: 0254230780
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2009 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer