Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare?Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si private? din judetul Sibiu pentru anul scolar 2012-2


Anunt de participare numarul 136954/28.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA PRIE/RADU GANEA, Tel. +40 269217733, Email: [email protected], Fax: +40 269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare?Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si private? din judetul Sibiu pentru anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant de stat si privat din jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare?Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si private? din judetul Sibiu pentru anul scolar 2012-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare?Produse lactate si de panificatie pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si elevii din clasele I-VIII din invatamantul preuniversitar de stat si private? din judetul Sibiu pentru anul scolar 2012-2013(43763 pachete x 178 zile x 0, 94 lei/pachet)
Valoarea estimata fara TVA: 7, 322, 426RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Va fi in cuantum de 140.000 lei si se va constitui sub forma de virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii. Aceasta va fi valabila 90 zile, de la data limita de depunere a oferterlor, la fel ca si perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta va fi constituita conform art.86 din HG 925/2006.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in cazul in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului o suma egala cu 8292, 24 lei reprezentand 0, 01% din ceeace depaseste 4.200.001 lei pana la valoarea estimata a contractului. Va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii. Aceasta va fi constituita in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat conform sectiunii FormulareCerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) . Completata conform sectiunii Formulare.Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Completata conform sectiunii Formulare.Documente de confirmare1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta.Nota: Se accepta si copii lizibile ale acestor certificate, cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic. Conditie de calificare cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 2 si 3 si a documentelor de confirmare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unuinotar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. - Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181, litera a), c)1 si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre eventual tert sustinator. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Important!1.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.3. In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii, se completeaza conform sectiunii formulare .Nota: Aceasta declaratie va fi completata si depusa de fiecare operator economic avand calitatea de ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Conform art.2 din Ordinul nr.170/2012 privind interpretarea art 69^1din OUG 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza/ aproba/ documentele /bugetul aferent prezentei proceduri, sunt:
Bottesch Martin-Presedinte CJS, Iordan Nicola-Secretarul CJS,
Ioan Banciu-Vicepresedinte CJS,
Constantin Sovaiala-Vicepresedinte CJS,
Iosif Moldovan-administrator public CJS,
Ioan Stoica-Director economic CJS, Ioan Badila- Director directie tehnica,
Nicoleta Brumar -Compartiment contabilitate
Felicia Berea -Compartiment juridic,
Radu Ganea- Sef serviciu achizitii publice.
Luminita Prie-Consilier achizitii publice CJS
Ioan Basca -Consilier achizitii publice CJS
Claudiu Stupar- Consilier compartiment invatamant CJS
Ovidiu Farcas-Consilier-serv buget CJSNota: Informatii privind subcontractantii se va prezenta daca e cazul acordul de subcontractare Cerinta nr. 1 Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesioanale/inregistrare, dupa caz persoane fizice sau juridice romane, operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinescMod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului ?pentru licitatie?, valabil la data depunerii, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare; h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).1.b Pentru persoane juridice/fizice straine Autoritatea contractanta solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte:
1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2)codul unic de inregistrare;
3)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4)structura actionariatului;5)numele reprezentantilor legali, ai operatorului economic;6)domeniul de activitate principal;7)domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizate nerezidentiale in tara unde ofertantul isi are sediul, trebuie sa fie autorizata in afara sediului/la beneficiar in mod obligatoriu).Inainte de transmit. comunicarii priv.rezultatul procedurii de atrib., ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pt conformitate document in orig/copie legaliz, in situatia in care a fost prezentat in forma conf. cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani va fi de minim 10.000.000 lei lei. Pentru persoanele fizice straine cifra de afaceri se va exprima conform cursului mediu anual publicat de BNR, aferent pentru anii la care se face referire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Experienta similara
Prezentarea fiselor de experienta similara pentru 1 contract de furnizare de produse.
Cerinta minima: Ofertantul va prezenta un contract care sa aiba ca obiect furnizare de produse similarecu cele supuse licitatiei, a carui valoare sa fie de minim 5.000.000lei fara TVA.
Contractul privind experienta similara trebuie sa fie realizat in ultimii 3ani.
Fisa de experienta similara va fi insotita de copie dupa elemente relevante ale contractului/contractelor (denumirea contractului, denumirea partilor, valoare, durata), procese verbale de receptie si recomandare din partea beneficiarului. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Cerinta 2 Mijloace de transport
Dovada detinerii a minim 15 mijloace de transport . Ofertantulva dovedi ca dispune de minimum 15 mijloace de transport speciale autorizate sanitar si sanitar veterinar (fie detinute in proprietate, fie dovedite cu un contract de prestari servicii cu un tert, inchiriere) care trebuie sa fie autovehicule termoizolante si dotate cu instalatii frigorifice in conformitate cu normele de igiena in vigoare, pentru a demonstra ca poate acoperi toata aria de distribuire a produselor, in perioada prevazuta in contract
Cerinta nr.3
Dovada detinerii de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor.Ofertantul trebuie sa arate ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperatura indicata de producator, sa prezinte locul de producere si de depozitare a produselor, de unde acestea urmeaza fi distribuite si ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor la temperatura indicata de producator.
Cerinta nr.4
Autorizatia sanitara veterinara pt. schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala-se solicita pentru demonstra ca producatorul de produse lactate esteautorizat in a utiliza stampila ovala pe produse, respectiv sa indeplineasca conditiile prevazute de Regulamentul (CE) nr. 852/2004 al Parlamentului European si al Consiliului privind igiena produselor alimentare si Regulamentul (CE) nr. 853/2004 al Parlamentului European si al Consiliului de stabilire a unor norme specifice de igiena ce se aplica alimentelor de origine animala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Sistemul informatic va pune la dispozitia tuturor ofertantilor informatii referitoare la: 1. cea mai buna oferta financiara; 2. numarul participantilor la licitatia electronica.; 3. conditiile in care ofertanti vor avea dreptul sa liciteze: In cadrul licitatiei electronice ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa; - numarul de runde: 1; - durata unei runde: o zi.In cazul in care doi ofertanti se situeaza pe primul loc si prezinta acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 10:00
Locul: Consiliul judetean Sibiu, str. G-ral Magheru nr. 14, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori desemnati daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art 256^2 din oug34/2006-10 zile incepand cu ziua urmat luarii la cunostinta despre un act al autorit. contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartim juridic- Cons Judetean Sibiu
Adresa postala: Str G-ral Magheru nr 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel. +40 269217733, Email: [email protected], Fax: +40 269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2012 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer