Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Garaj public subteran P-ta Mihai Viteazu


Anunt de participare numarul 13200/07.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul investitii, Tel.0264/596030 int. 4450, 4452, In atentia: Hent Liana, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Garaj public subteran P-ta Mihai Viteazu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Cluj-Napoca, P-ta Mihai Viteazu f.n.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
179 locuri de parcare intr-o cladire cu 1S, hnivel=2, 5m cu Ac=5.357, 1 mp, Au=4.736, 70 mp organizate in sistem inelar, cai de acces si evacuare pietonala prin spate, case de scara, hol de acces si taxare, spatii pentru supraveghere si control , etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223310-2 - Parcare subterana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
179 locuri de parcare intr-o cladire cu 1 S , h nivel = 2, 5 m cu Ac = 5.357, 1 mp, Au = 4.736, 70 mp
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 000, 000 si 11, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pentru achiz ulterioara se va aplica procedura de negociere in conf cu art.110 din OUG 34/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 70.000 lei. Garantia de buna executie 5% din pretul contractului fara T.V.A. Termen de garantie 24 luni de la receptia la terminarea lucrarilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului, Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(Toate certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2006.Insusirea modelului de contract prin semnare si parafare cu/fara obiectiuni
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri , in ultimii 3 ani, egala sau mai mare cu 25.000.000 lei. Lichiditate generala > 100 %, Solvabilitate patrimoniala > 30 %.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrarile exec. in ultimii 5 ani si recomandari. Dosar de prez. a sist. propriu de conducere si de asig a calitatii lucrarilor. Declaratie cu dotarile. Declaratie cu efectivele medii anuale ale pers. angajat si al conducerii in ultimii 3 ani.Info. privind subcontractantii. Acordul de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract similar(garaje subterane si supraterane)avand val. min de 6.600.000lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
durata de realizare a lucrarilor
30%
Descriere:
2.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.09.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, str. Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu e cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector I, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264 593865, Email: [email protected], Fax: 0264 592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori asupra actului autoritatii pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Cluj-Napoca, Serviciul investitii
Adresa postala: str. Motilor nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Tel.0264 596030, Email: [email protected], Fax: 0264 431575, Adresa internet (URL): primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2007 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer