Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Gaz petrolier lichefiat (GPL)


Anunt de participare (utilitati) numarul 133070/15.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 264430050, In atentia: Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional licentiat clasa 1
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Gaz petrolier lichefiat (GPL)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Locatia 1- Statia de tratare a apei Varsolt, jud. Salaj;
- Locatia 2- Statia de epurare Dej, jud. Cluj;
- Locatia 3- Statia de epurare Gherla, jud. Cluj.
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 302, 100 si 452, 100EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 40000 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Gazul petrolier lichefiat ce urmeaza a fi achizitionat, se va utiliza pentru incalzire si preparare apa calda menajera la Statia de tratare a apei din loc. Varsolt, jud. Salaj, la Statia de epurare Dej, jud. Cluj, la Statia de epurare Gherla, jud. Cluj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09133000-0 - Gaz petrolier lichefiat (GPL) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Locatia Statia de tratare a apei Varsolt, jud. Salaj: min. 250.000 litri / max. 350.000 litri;
Locatia Statia de epurare Dej, jud. Cluj: min. 200.000 litri / max. 300.000 litri;
Locatia Statia de epurare Gherla, jud. Cluj: min.50.000 litri / max. 100.000 litri.
Valoarea estimata fara TVA: intre 302, 100 si 452, 100EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 21600 lei echivalent cu 5000 euro calculat la cursul de schimb al BNR din data de30.12.2011, respectiv: 1 EURO= 4, 3197 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -viramentbancar, ordin de plata, semnat/a de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca.-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 11.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM), (Formular nr. 10). Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile art. 90 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, in conformitate cu Formularul nr. 14, de o societate bancara sau de societate de asigurari, care devine anexa la contractul subsecvent.Cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA. Eliberarea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data platii facturii finale, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind modul de constituire a garantiei de buna executie, in conformitate cu Formularul nr. 15.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 . Daca ofertantul uzeaza de acest drept va prezenta Decl. priv. calit. de part.la proced -Formularul nr. 2 si Acordul de asociere -Formularul nr.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (Formularul nr.4). Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr.5). Certificat de Atestare Fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Consiliul local - Directia de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul nr.6). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Adrian Budisan. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte cerintele prevazute la III.2.1.a) Certificat constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 7 "Informatii generale". Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte Formularul nr. 7 "Informatii generale".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani a livrat produse similare. Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de cel putin o recomandare. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Recomandarea emisa de catre clientul respectiv trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de furnizari;
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva acontractantului;
-receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii caracteristicilor tehnice.
Ofertantul va face dovada ca este autorizat ANRE. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii ISO 9001 corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total al ofertei in euro.b)eventualele limite a valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul acordului-cadru: Nu este cazul.c)informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta;numarul de inscrisi la procedura.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-166-2011-AB
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Licitatia electronica(LE): d)Informatii relevante privind procesul LE: AC va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.AC are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite electronic simultan tuturor ofertantilor respectivi si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice.e)conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze;Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata rundei: o zi.Calendarul de desfasurare va fi comunicat in anuntul de participare.f)informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitati concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la LE, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online in SEAP(www.e-licitatie.ro), in calitate de ofertanti si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.2.Informatii suplimentare: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la sectiunea III.2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial in conformitate cu prevederile art. 11, alin (4) din HG nr. 925/2006 o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate de AC. Aceasta declaratie va fi data prin completarea Formularului nr. 9 - Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare (inclusiv valori, cantitati sau altele asemenea).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Somes S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer