Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: dn1b | dn1c | dn1h | dn1h peyber | dn1p | dn1r | dn1t | dn2 bucuresti afumati | dn22 | dn24 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - GAZCROMATOGRAFE DE LINIE - achizitie si montaj


Anunt de participare (utilitati) numarul 147082/08.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Hadambas Ovidiu Gheorghe, Tel. +40 269803200, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
GAZCROMATOGRAFE DE LINIE - achizitie si montaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sistemul national de transport
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
GAZCROMATOGRAFE DE LINIE - achizitie si montaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432210-7 - Cromatografe de gaz (Rev.2)
51430000-5-Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-cuantum: G =15.000, 00 lei;
-pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda : cursul BNR leu/alta moneda valabil cu 7 zile anterior date limita de depunere a ofertelor -mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 4.529, 99 lei); -cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii.Plata facturi la 30 de zile la inregistrarea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1. - Declaratie de eligibilitate, conform art 180 din O.U.G. 34/2006 modificataCompletare Formularul 12A din Sectiunea III Formulare - in original
1.2. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 modificata.
Completare Formularul 12B din Sectiunea III Formulare. ? in original
1.3. - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular 12C din Sectiunea III Formulare - in original
1.4. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. ANRMAP 314/2010Formular 12D din Sectiunea III Formulare - in original
1.5. - Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. 34/2006 modificata.Completare Formular 12E din Sectiunea Formulare - in original
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Petru Vaduva Director General, Ilie Lata Director General Adjunct, Stefanescu Ioan Director Departament, Tataru Ion Director Departament, Adrian Comsa Director Direc?ie, Adela Pinzar Director Directie, Idu Olga Director Directie, Pietrariu Ioan Sef Serviciu, Sai Alexandru Director Directie, Olimpia Neagu Sef Serviciu, Laurentiu Filimon Sef Serviciu, Ovidiu Hadambas Serviciul Licitatii Contractari.
Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participantii la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori)1.6. - Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original sau copie legalizata, conform cu originalul) privind indeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident. - Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.1. - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 aniCompletare Formularul IV.3 din Sectiunea III Formulare - in original
Cifra de afaceriminim solicitata 1.500.000, 00 lei;3.2. ? Bilan? contabil vizat de organele in drept
Se accepta ?i cel din 2011 daca cel din 2012 nu a fost depus ?i inregistrat, se va ?ine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de B.N.R.
Modalitatea de indeplinire
3.1. - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 aniCompletare Formularul IV.3 din Sectiunea III Formulare - in original
Cifra de afaceriminim solicitata 1.500.000, 00 lei;3.2. ? Bilan? contabil vizat de organele in drept
Se accepta ?i cel din 2011 daca cel din 2012 nu a fost depus ?i inregistrat, se va ?ine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de B.N.R.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4.2. - Informatii privind subcontractan?ii.Completare Formular 12G din Sectiunea III Formulare - in original
Modalitatea de indeplinire
4.2. - Informatii privind subcontractan?ii.Completare Formular 12G din Sectiunea III Formulare - in original
4.1. - Lista a principalelor produse furnizate si montate in ultimii 3 ani, con?inand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autorit?ii contractante sau clien?i priva?i.Furnizarea ?i montarea produselor similare se confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Completare Formular 12F din Sectiunea III Formulare - in originalExperienta similara minima impusa 750.000, 00 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR;
Modalitatea de indeplinire
4.1. - Lista a principalelor produse furnizate ?i montate in ultimii 3 ani, con?inand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autorit?ii contractante sau clien?i priva?i.Furnizarea ?i montarea produselor similare se confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Completare Formular 12F din Sectiunea III Formulare - in originalExperienta similara minima impusa 750.000, 00 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR;
4.3. ? Operatorul economic vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 sau documenteechivalente -domeniul de activitate fiind similar achizitiei.
Modalitatea de indeplinire
4.3. ? Operatorul economic vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 sau documenteechivalente -domeniul de activitate fiind similar achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza faza finala de licitatie electronica; Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: ? Pretul. Se va indica nr. de ofertanti si valoarea ofertelor.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una); Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact; Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2013 10:00
Locul: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI PARTICIPANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia depunerii a doua mai multe oferte cu acelasi pret ( cel mai scazut- dupa licitatia electronica), acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis.( in termen de 24 de ore de la solicitare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006, modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: PIATA C.I.MOTAS, NR. 1, Localitatea: MEDIAS, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 269803333, Email: [email protected], Fax: +40 269839029, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2013 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer