Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Gaze industriale


Anunt de participare (utilitati) numarul 135399/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031307, In atentia: Maria STEFAN - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.Nuclearelectrica S.A. ? Sucursala FCN Pitesti
Adresa postala: Str. Cimpului nr. 1, jud. Arges, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Contractare si Achizitii Publice, Tel. +40 248207969, In atentia: Constantin Stefanica, Email: [email protected], Fax: +4 0248262499
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Gaze industriale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FCN Pitesti - Mioveni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 239, 142 si 1, 632, 129RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea a 4 contracte la 12 luni; valoarea estimata minima a unui contract subsecvent care poate fi atribuita este de 309.786 lei, valoarea estimata maxima a unui contract subsecvent care poate fi atribuit este de 408.032 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Gaze industriale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24110000-8 - Gaze industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Oxigen Gaz( cf. STAS 2031-77, tip A):
-cantitate pe durata acordului cadru: minim 840 Nm3; maxim 940 Nm3
-cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 210 Nm3; maxim 235 Nm3
2. Hidrogen Gaz (min. 99, 9999%)
-cantitate pe durata acordului cadru: minim 40 Nm3; maxim 80 Nm3
-cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 10 Nm3; maxim 20 Nm3
3. Hidrogen Tehnic (cf. STAS 3100-85 calitatea I)
-cantitate pe durata acordului cadru: minim 1720 Nm3; maxim 20000 Nm3
-cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 430 Nm3; maxim 5000 Nm3
4. Heliu Gaz (min. 99, 995%)
-cantitate pe durata acordului cadru: minim 16400 Nm3; maxim 18200 Nm3
-cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 4100 Nm3; maxim 4550 Nm3
5. Heliu Gaz (min. 99, 9999%)
-cantitate pe durata acordului cadru: minim 200 Nm3; maxim 240 Nm3
-cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 50 Nm3; maxim 60 Nm3
6. Argon Gaz (min. 99, 9993%)
-cantitate pe durata acordului cadru: minim 4800 Nm3; maxim 6000 Nm3
-cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 1200 Nm3; maxim 1500 Nm3
7. Argon Gaz (min. 99, 996%)
-cantitate pe durata acordului cadru: minim 8400 Nm3; maxim 9200 Nm3
-cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 2100 Nm3; maxim 2300 Nm3
8. Gaz Etalon P10 (90%, Argon + 10% Metan)
-cantitate pe durata acordului cadru: minim 1600 Nm3; maxim 2000 Nm3
-cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 400 Nm3; maxim 500 Nm3
9. Azot Gaz (cf. STAS 1494-75 calitatea I)
-cantitate pe durata acordului cadru: minim 440 Nm3; maxim 4000 Nm3
-cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 110 Nm3; maxim 1000 Nm3
10. Azot Gaz (min. 99, 996%)
-cantitate pe durata acordului cadru: minim 320 Nm3; maxim 400 Nm3
-cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 80 Nm3; maxim 100 Nm3
11.Acetilena (cf. STAS 3660-79)
-cantitate pe durata acordului cadru: minim 200 Kg; maxim 240 Kg
-cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 50 Kg; maxim 60 Kg
12.Azot Lichid (cf. STAS 1494-75 calitatea I)
-cantitate pe durata acordului cadru: minim 8 Nm3; maxim 16 Nm3
-cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 2 Nm3; maxim 4 Nm3
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 239, 142 si 1, 632, 129RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 11.000 Lei;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1.a), (in original); - ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1, vizat de banca ofertantului, (in copie); - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1..In cazul in care un ofertant depune contestatie la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor (CNSC) si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata de CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278¹ din OUG nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv: 5.412, 12 Lei.Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participarela procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie pentru derularea Acordului cadru este de 10% din valoareafiecarui contract subsecvent, fara TVA.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Garantia de buna executie se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular III.1.1.b) sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.1.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice/fizice romane-certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
-documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Se va completa Formularul III.2.1.a.3.
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.4
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dumitru Dina - Director DDS (pentru Director General), Elena Negulici - Director EconomicComisia de evaluare:
Maria Stefan, Ioan Policeanu, Camelia Dumitrascu, Gheorghe Dinuta, Felicia Stoica, Sever Mitran, Constantin Stefanica 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul
- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea
produselor ofertate.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?,
- va fi emis cu max. 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA
In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatie ISCIR ? INSPECT ITpentru supraveghere tehnica la umplere, verificare tehnica si reparare la recipiente-butelii si baterii de recipiente-butelii pentru gaze comprimate si gaze lichefiate conformprescriptiilor ISCIR PT C5-2003.
ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a participa la licitatia electronica, operatorii economici TREBUIE sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, durata rundei- o zi (24 ore). Dupa evaluarea ofertelor, se va publica in SEAP un anunt privind licitatia electronica si se vor transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare, tuturor ofertantilor cu oferte admisibile, in care se vor preciza datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice. Participantii vor licita electronic pretul total al ofertei. Pe parcursul desfasurarii ei, acestia nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Contractul se va atribui pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 11:00
Locul: SN Nuclearelectrica SA, Str. Polona, nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art 11, alin (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa. 2) Daca exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc (cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Contractul se va atribui pe baza clasamentului obtinut in urma reofertarii. 3) Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art.256 indice 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.Nuclearelectrica S.A. ? Departament Achizitii
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer