Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Generator de curent (800 KVA) pentru Stadionul Municipal Vaslui (platforma,instalatii de utilizare,imprejmuire cu acoperis)


Anunt de participare numarul 138549/04.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret, nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Municipiului Vaslui, Tel. +40 235310999, In atentia: Apavaloaie Dorin, Email: [email protected], Fax: +40 235315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Generator de curent (800 KVA) pentru Stadionul Municipal Vaslui (platforma, instalatii de utilizare, imprejmuire cu acoperis)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Stadionul Municipal Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie grup electrogen(800 KVA) pentru Stadionul Municipal Vaslui, montaj, construire platforma, instalatii de utilizare, imprejmuire cu acoperis
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31121100-1 - Grupuri electrogene cu motor cu aprindere prin compresie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie grup electrogen(800 KVA) pentru Stadionul Municipal Vaslui, montaj, construire platforma, instalatii de utilizare, imprejmuire cu acoperis
Ofertantul va respecta legislatia in vigoare privind racordarea generatorului in instalatiile operatorului de destinatie
Valoarea estimata fara TVA: 605, 202RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 12100 lei.Durata garantiei de participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM- urilor, pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, si vor prezenta anexat garantei de participare ?Decl pe proprieraspundere privind incadrarea in categ I.M.M.?Modalitatea de constituire: In conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 modificata si completata.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO20TREZ6565006XXX000251, deschis la Trezoreria Vaslui, Municipiul Vaslui, cod fiscal: 3337532.Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 : In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National de Solutionare aContestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: ?conform litera b)?- Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006. Se solicita garantie de buna executie de 5% din pretul contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. - Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006 - Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 , alineat 1, HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale -
Formulare tip emise de institutii de specialitate
-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006
Nota: - Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006?
Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt
urmatoarele: 1) Primar ? ing. Vasile Paval2) Viceprimar ? ing. Neacsu Daniel
3) Viceprimar ? ing.Sorin Radu Catalin
4) Sef Serviciu Investitii, Achizitii Publice ? ing. Cristea Traian
5) Director economic ? ec. Moruzi Titi
6) Conform Ord 170/2012 consilierii locali: Abutoaiei Alexandru Andrei, Arcaleanu Marius Marian, Caragata Valeriu, Cazacu Dragos Andrei, Ciocarlea Valerian Eugen, Clatinici Daniela, Dragomir Valentin Mircea, Idriceanu Marioara, Irimia Alexandru, Juverdeanu Adrian, Matei Corneliu, Negruti Leonard Alin, Onu Maria, Pintili Rodica, Prisan Dumitru, Rinder Ana Smaranda, Trifu Alin Dan, Volocaru Alecsandru,
Zaharia Ioan Certificat Constatator emis de ONRC.
Nota1: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale ofertant - prezentare formular: "Fisa informatii
generale ofertant"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ofertantii trebuie sa faca dovada ca au furnizat produse similare pentru cel putin un contract anexand un proces verbal de receptie
Se solicitata: - Prezentarea formularului: Lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani- prezentarea copiei procesului verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 10:30
Locul: Primaria Municipiului Vaslui - Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor si obervatori UCVAP- daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, contin, in cadrul propunerii financiare , aceleasi preturi minime si sunt clasate pe primul loc, atunci, in vederea atribuirii contactului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunerefinanciara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Mentionam faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un programnecesar vizualizarii fisierelor semnate elecronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii Achizitii Publice
Adresa postala: Strada Spiru Haret nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Tel. +40 235310999, Email: [email protected], Fax: +40 235315946
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2012 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer