Licitatie Publica - Genti pentru scule
Valoarea Contractului:
56.628 RON
Castigatorul Licitatiei: TAPEL S.R.L.
56.628 RON
Castigatorul Licitatiei: TAPEL S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 139965/21.12.2012
Informatii anunt de participare asociat 132157
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: prin Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Craiova, B-dul Decebalnr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Radut, Tel. +40 351403282, Email: [email protected], Fax: +40 351403282, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Genti pentru scule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala CREIR CF Craiova ? Aleea Depoului nr. 8( incinta Cladire Laboratoare Sectia CT1), Craiova, judetul Dolj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Genti pentru scule, confectionate din piele de culoare inchisa (negru sau maro inchis), care sa reziste la intemperii si sa poata transporta materiale specifice caii ferate, cu greutatea de pana la 30 kg.Geanta pentru scule va avea urmatoarele dimensiuni exterioare: 40cm.±1cm.x25cm.±1cm.x15cm.±1cm. si grosimea peretelui gentii impreuna cu intaritura (captuseala) de circa 4 mm, conform Anexei 1 la caietul de sarcini.Produsele ? genti pentru scule? sunt necesare pentru dotarea personalului de revizie a caii, sefii de echipa de la districtele de linie si personalul SCB din cadrul subunitatilor Sucursalei CREIR CF Craiova.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18939000-0 - Genti de mana (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
56, 628RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
52/6/842/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 886 Denumirea: Genti pentru scule
V.1) Data atribuirii contractului 06.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TAPEL S.R.L.
Adresa postala: BD. CORNELIU COPOSU, NR. 10, SC B, ET 1, AP. 9, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Tel. 0269234851, Email: [email protected], Fax: 0269234851
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 62920.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 56628.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iarcontractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate la punctele III.2.1-III.2.4 din prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul, conform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul mentioneaza succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau alte asemenea. Declaratia si anexa se depun in original. Model de declaratie ? Formularul 15.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Centrul Regional EIR CF Craiova
Adresa postala: B-dul Decebal nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Tel. +40 351403214, Fax: +40 351403214
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2012 08:32