Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Gestionare deseuri industriale neradioactive rezultate din activitatile proprii ale CNE


Anunt de participare (utilitati) numarul 65995/11.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: CNE Cernavoda, Tel.0241801841, In atentia: Tiberiu Popescu, Email: [email protected], Fax: 0241236006, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Gestionare deseuri industriale neradioactive rezultate din activitatile proprii ale CNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Cernavoda
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Gestionare deseuri neradioactive
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatie de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare conform Art. II.1.6., Tabel punctul 1 din Documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri Proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere notariala.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din ordonanta:
Declaratie pe propria raspundere privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor.Pentru oricare din ofertanti autoritatea contractanta poate solicita prezentarea de documente emise de autoritatile competente pentru confirmarea declaratiei.
Aceste documente se vor prezenta in max. 5(cinci) zile de la solicitare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.Se va prezenta ultimul bilant contabil anual. Autoritatea contractanta va descalifica orice ofertant daca lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala, calculate conform bilantului contabil prezentat sunt sub 100 % respectiv 30 %.
Formulele de calcul sunt:
- lichiditate generala =(active circulate/datorii curente) x 100
- solvabilitate patrimoniala=(capital propriu/total pasiv) x 100
2. Scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
3. Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru in ultimii trei ani. Se accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate minim cea indicata in Tabelul de la Art. II.1.6.Pentru sustinerea declaratiei autoritatea contractanta poate solicita prezentarea listei contractelor insotita de recomandari de la beneficiari / clienti.Recomandarile vor fi luate in considerare daca vor contine:
- valoarea contractului;
- obiectul contractului;
- codul CPV;
- perioada de derulare;
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale;
4. Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea financiara a ofertantului, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Daca ofertantul prezinta angajamentul mentionat in paragraful precedent atunci va include pentru persoana sustinatoare si documentele solicitate la Articolele III.2.1 punctul a.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
Pentru fiecare pozitie ofertantul va prezenta documente de confirmare a prestarilor de servicii emise / contrasemnate de beneficiarul respectiv. Se vor prezenta minim trei documente.
2. Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru prestarea serviciilor.
3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate.- Personalul prestatorului va fi autorizat conform normelor in vigoare - pentru manipulare si transport deseuri periculoase;
- Mijloacele de transport in care se vor incarca deseurile vor fi insotite de consilier de siguranta asigurat de prestatorul de servicii.
4. Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor.5. Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimii 3 ani.6. Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru prestarea serviciilor. Se vor prezenta copii dupa autorizatii in vigoare la data depunerii ofertelor pentru: -Autorizatie de Mediu in vigoare pentru operatiunile pe care le oferteaza conform OUG 78 / 2000 cu completarile si modificarile ulterioare.
-Autorizatie de Mediu pentru transport deseuri periculoase sau contracte cu societati de transport. In acest ultim caz se va prezenta Autorizatia de Mediu pentru transport deseuri periculoase a societatii transportatoare si contractul intre parti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
80%
Descriere:
2.
timp de raspuns la preluarea unor cantitati mari de deseuri in regim de urgenta
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD 22151
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2008 10:30
Locul: CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Serviciul Achizitii Pavilion 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana imputernicita a ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Contencios
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2008 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer