Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Gestionare, intretinere si reparatii a unor pachete de strazi, drumuri si alei din ansambluri de locuinte din sectorul 3 pe baza criteriilor de performanta ( nivele de serviciu )curente a drumurilor publice aflate in administrarea Consiliului Local al S


Anunt de participare numarul 41019/29.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: CORALIA FILIP, Tel.318.03.36, Email: [email protected], Fax: 318.03.36, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Gestionare, intretinere si reparatii a unor pachete de strazi, drumuri si alei din ansambluri de locuinte din sectorul 3 pe baza criteriilor de performanta ( nivele de serviciu )curente a drumurilor publice aflate in administrarea Consiliului Local al Sectorului, zone A, B si C .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazi, drumuri si alei din ansambluri de locuinte aflate in administrarea Consiliului Local al Sectorului 3 , repartizate in trei zone A, B si C,
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 766, 977.09 si 442, 428, 581.04RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Gestionare, intretinere si reparatii a unor pachete de strazi, drumuri si alei din ansambluri de locuinte din sectorul 3 pe baza criteriilor de performanta ( nivele de serviciu )curente a drumurilor publice aflate in administrarea Consiliului Local al Sectorului, zone A, B si C .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Strazile si aleile sunt impartite pe 3 (trei) zone A, B si C cu un numar total de 199 strazisi 549 aleicu o suprafata totalastrazi de 731.897, 00mp si alei de 280.421, 29 mpdefalcateastfel:
Pachetul A- minim 67 strazi208.112, 00mp - maxim 241 strazi 554.097, 00 mp; minim 217 alei 129.492, 10mp - maxim 306 alei174.794, 00 mp;
Pachetul B- minim 33 strazi 74.348, 00mp - maxim 102 strazi 239.909, 60 mp; minim 142 alei 55.536, 78 mp - maxim 182 alei 70.559, 00 mp;
Pachetul C- minim 99 strazi 449.437, 00 mp - maxim 395 strazi 1.080.241, 00 mp; minim190 alei 95.392, 41 mp - maxim 303 alei156.616, 00 mp.
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 766, 977.09 si 442, 428, 581.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 470.000 lei RON/pachet A, 220.000 leiRON/pachetB, 660.000 lei RON/pachet C, garantia se va constitui cf.doc.de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE LEGALIZAT INAINTE DE DATA SEMNARII CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN OG 34/2006, CERTIFICAT DE ATESATARE FISCALA PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE, PRECUM SI PLATA OBLIGATIILOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT, CERTIFICAT CONSTATATOR, CERTIFICAT DE INREGISTRARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil sau extrase de bilant la anul 2004, 2005si 2006, demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa de 6 luni , in valoare de cel putin 5.000.000lei RON, declaratii privind cifra de afaceri globala si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani110.000.000 lei RON, Solvabilitatea patrimoniala , Lichiditate generala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, obligatii contractuale in desfasurare, o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, experienta similara, recomandari, O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind masurile de protectie a muncii, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
certif.de atest.fisc.privind plata taxelor si impozitelor locale precum si plata obligatiilor la bugetul general consolidat si alte cerinte conf. doc.de atribuire
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cu cash la casieria PS 3 din str.Parfumului nr.2-4, incepand cu 03.01.2008, ora 10.00 pe baza de imputernicire si certificat de inregistrare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2008 10:30
Locul: PRIMARIA SECT.3, STR.PARFUMULUI NR.2-4, ETAJ 2, CAMERA 33
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI DIN PARTEA OPERATORILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.3159180, Fax: 3158246
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTOR 3 - DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
Adresa postala: STR.PARFUMULUI NR.2-4, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030842, Romania, Tel.3180336, Fax: 3180336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2007 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer