Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Gestionare si intretinere strazi din municipiul Baia Mare


Anunt de participare numarul 129821/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala:  Gheorghe Sincai 37, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0262/211001, Email:  [email protected], Fax:  0262/212171, Adresa internet (URL):  www.baiamarecity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Gestionare si intretinere strazi din municipiul Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazi din municipiul Baia Mare.
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 50, 400, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Gestionare si intretinere strazi din municipiul Baia Mare, astfel:
Activitatea de gestionare cuprinde:
- Organizarea unei actiuni permanente de supraveghere operativa a retelei stradale care sa identifice toate punctele in care traficul este stanjenit sau intrerupt: deteriorarile tehnice in suprafata, capace lipsa, avarii ale retelelor, lucrari de repararea sau inlocuirea acestora, etc.;
- Fata de cele constatate, Executantul va lua masuri de efectuarea remedierilor ce-i revin prin contract, precum si sesizarea detinatorilor de retele de a-si pune la punct avariile si lucrarile pe cheltuiala lor;
- Executantul poate, pe baza de comanda (contract), sa preia contra cost lucrarile de repararea carosabilului deteriorat din cauza interventiilor la retele;
- In vederea impunerii beneficiarilor de retele a executiei si/sau costului lucrarilor necesare, Executantul va primi o imputernicire oficiala de ?Administrator? al strazilor, obiect al acordului-cadru si sprijin logistic in a-i obliga pe detinatorii de retele sa suporte costurile, inclusiv aplicarea de amenzi daca este cazul.
Activitatea de intretinere cuprinde:
- Operatiunile de reparatii (a fisurilor, crapaturilor, suprafetelor deteriorate), mentinerea planeitatii si capacitatii portante actuale, asa cum sunt prevazute in Caietele de sarcini (acord-cadru), prin colmatari, emulsionari, decapari, reparatii ale imbracamintii, covoare, tratamente, etc.
- Evacuarea materialelor rezultate ca urmare a lucrarilor de intretinere si reparatii; in situatia in care detinatorii de retele fac interventii care afecteaza sistemul rutier, fara stiinta Executantului, acesta va primi sprijin logistic pentru amendarea vinovatilor si recuperarea sumelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Strazile din municipiul Baia Mare vor fi impartite in 3 loturi, pe cartiere, dupa cum urmeaza: - Lot 1:
1. Cartierul Valea Borcutului;
2. Cartierul Sasar;
3. Cartierul Valea Rosie.- Lot 2:
1. Cartierul Grivitei;
2. Cartierul Ferneziu;
3. Cartierul Firiza;
4. Cartierul Orasul Vechi.- Lot 3:
1. Cartierul Vasile Alecsandri;
2. Cartierul Progresului;
3. Cartierul Republicii;
4. Cartierul Traian;
5. Cartierul Garii;
6. Cartierul Depozitelor.
Cartierele si, implicit, strazile sunt detaliate in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini.
Cantitatile de lucrari sunt detaliate in Anexa nr. 3 la Caietul de sarcini ? Listele cantitatilor de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 50, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip: 300.000 lei, pt fiecare lot in parte, prin instrum de garantare, valab pana in 24.01.2012 (inclusiv). Gar de buna exec: 10% din val, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat unic de inregistrare; Certificat Constatator emis de ORC, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; Certificat de Cazier fiscal emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale si declaratie privind situatia economico-financiara, din care sa reiasa rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), precum si a extrasele bilanturilor contabile aferente anilor 2008, 2009, 2010 sau a conturilor de profit si pierdere aferente anilor 2008, 2009, 2010 vizate si inregistrate la organele competente, in copie ?conform cu originalul?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010): va fi cel putin: 7.000.000 lei pentru fiecare lot in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditiile impuse sunt valabile pentru fiecare lot in parte: Lista princ lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna exec pt cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Info referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Decl referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Info referitoare la personalul/organismul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; Info referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie lucrari. Lista privind subcontractantii, specializ acestora si acordurile de subcontractare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditiile impuse sunt valabile pentru fiecare lot in parte.Experienta similara: maxim 3 (trei) contracte de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul acordului-cadru, atat din punct de vedere tehnic cat si economic, finalizate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin egala cu: 4.000.000 lei, fara TVA. La fiecare formular cu experienta similara, se va anexa obligatoriu: contractul aferent (paginile din care sa reiasa firmele contractante, numarul contractului, valoarea contractului si semnaturile); procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor fara obiectiuni; procesele verbale de receptie finala (daca este cazul); recomandarea din partea beneficiarului. Recomandarea trebuie sa contina numar de inregistrare, data, contractul la care face referire, numele in clar al persoanelor care semneaza, semnaturile si stampila unitatii.Ofertantul are obligatia de a demonstra ca detine echipamentele si utilajele, considerate ca nivelminim obligatoriu (pentru fiecare lot in parte), dupa cum urmeaza: Instalatie de preparat mixturi asfaltice -1 buc. de min. 35 to/h; Repartizator finisor mixturi asfaltice ? 2 buc; Cilindru compactor ? 4 buc; Motocompresor ? 3 buc; Buldoexcavator ? 2 buc; Incarcator ? 2 buc; Autobasculanta ? 5 buc; Taietor rosturi ? 2 buc; Freza asfalt ? 1 buc; Mai vibrator ? 3 buc; Instalatie colmatare (badijonare) rosturi ? 1 buc; Motospray ? 2 buc; Laborator de incercari autorizat minim grad III ? 1 buc. Dovada poate fi: detinere proprie, contracte sau conventii de inchiriere.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca din echipa sa de lucru, privind executia contractului de lucrari, fac parte: minim 1 responsabil tehnic cu executia (RTE); minim 1 persoana autorizata in control tehnic de calitate (CTC).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
28 / 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.01.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2011 11:00
Locul: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37, parter - Sala Europa.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentantii imputerniciti ai U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cartierele, respectiv strazile, din municipiul Baia Mare au fost impartite, din punct de vedere cantitativ, in 3 loturi. Valorile estimate, atat din punct de vedere tehnic, cat si economic, ale celor trei loturi sunt egale.Conditiile impuse prin prezenta documentatie sunt valabile pentru fiecare lot in parte.Autoritatea contractanta va incheia cate un acord-cadru cu un singur operator economic, pentru fiecare lot in parte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? C.N.S.C.
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40)21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40)21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Baia Mare - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala:  str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Tel. (+40).262.211.001, Fax:  (+40).262.21.21.71, Adresa internet (URL):  www.baiamarecity.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer