Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Gestionarea deseurilor din constructii si demolari si gestionarea deseurilor periculoase provenite din deseurile menajere in municipiul Medias?


Anunt de participare numarul 108408/29.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Medias
Adresa postala:  P-ta Corneliu Coposu nr.3, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Iolanda Florescu, Tel. 0269/803827, Email:  [email protected], Fax:  0269/841198, Adresa internet (URL):  www.primariamedias.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Gestionarea deseurilor din constructii si demolari si gestionarea deseurilor periculoase provenite din deseurile menajere in municipiul Medias?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Garii Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica este necesara si oportuna implementarii proiectului: ?Parteneriat pentru un mediu curat, reducerea deseurilor si dezvoltare durabila in Regiunea 7 Centru?, Programul Norvegian de Cooperare pentru Crestere Economica si Dezvoltare Durabila, Contract de parteneriat nr. 5425/20.11.2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252123-6 - Instalatii de sortare (Rev.2)
42414000-1-Macarale, schelete de ridicare si camioane cu macara (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
45255100-0-Lucrari de constructii pentru platforme de productie (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1.lucrari:
-decopertare strat vegetal si pamant in suprafata de 2100 mp.;
-nivelare, compactare si cilindrare teren in suprafata de 2100 mp;
-racord alimentare cu apa la o distanta de 50 ml.-amenajare platforma betonata in suprafata de 800 mp.Lot 2.Utilaj mobil pentru concasarea deseurilor din constructii si demolari?1 buc
Statie mobila de sortare a deseurilor din constructii si demolari?1 buc
Excavator cu picon si foarfeca/ pulverizator?1 buc
Lot 3 ? Proiectare si amenajare platforma betonata si hala pentru preluarea si stocarea temporara a deseurilor periculoase din deseuri menajereSe va amenaja o platforma betonata in suprafata de 800 mp.hala pe structura usoara din tabla metalica cu pereti tip ?sandwich?, cu lungime L = 12 m, latime l = 8 m, inaltime de h = 5 m
Lot 4.Autospeciala cu brat carlig?1 buc
Lot 5.Lista de echipamente1.Container tip lada (7 mc.)-9 buc
2.Container cu partea frontala basculanta (5, 5 mc.)-10 buc
3.Container cu placi laterale fixe (12 mc.)?2 buc
4.Container abroll inchis, cu capace integrate (20 mc.)?2 buc
5.Container pentru lichide inflamabile (1000 l.)?2 buc
6.Recipient pentru lichide periculoase (1000 l.)?4 buc
7.Recipient pentru deseuri solide nocive (800 l.)?2 buc
8.Cutie din material plastic pentru acumulatori (500 l.)?1 buc
9.Container din metal pentru acumulatori (500 l.)?2 buc
10.Cutie pentru tuburi fluorescente (640 l.)?2 buc
11.Sistem de pompare?1 buc
12.Pompa rotativa cu palete (Pompa manuala)?2 buc
13.Centru de colectare mobil?2 buc14.Platforma de captare din plastic?2 buc
15.Rampa de deplasare-1 buc
16.Palet european model Y, cu 4 laturi protectoare-4 buc
Valoarea estimata fara TVA: 2, 877, 718.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: LOT 1-2400 lei;LOT 2-38000 lei;LOT 3-3700 lei;LOT 4-8000 lei;LOT 5-4700 leiGarantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget localsi fonduri nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare si/sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatoriiDeclaratie privind situatia personala a operatorului economic si Declaratie privind reglementarea conflictului de interese
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, siCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, valabile la data depunerii ofertelor - in original sau copie legalizata- original sau copie legalizatapentru Certificat constatator emis de ORC, sau pentru persoane juridice/ fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii
- Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: ? se va completa Formular Informatii generaleSe vor prezenta informatii cu privire la: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) va fide minim: LOT 1 -240.000 lei, LOT 2 - 3.800.000 lei, LOT 3 ? 370.000 lei, LOT 4 - 800.000 lei, LOT 5 - 470.000 lei si Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sistemul de Asigurare a Calitatii-cerinte obligatorii
Certificate: ISO9001sauechivalent;14001sau echivalent ;18001 sau echivalent, Se va prezenta Programul calitatii pentru fiecare lot in parteLOT 2, 4, 5- declaratie cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;lista livrarilor de produse in ultimii 3 ani;certificat de conformitate a produselor si autorizatie livrare, copii min1 si max3 contracte similare valoare min 1900000 lei pt.lot2, min 400000 lei pt lot 4, min 230000 lei pt lot5; PV receptie sirecomandari original sau copie legalizata;Declaratie cu personal angajat si cadre de conducere in ultimii 3 ani, CV personal conducere si cel implicat
LOT1-lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;copie min1 si max3 contracte similare cu val de min 120000lei, cu PV receptie si recomandare original sau copie legalizata;Declaratie cu efectivele medii anuale si cadre de conducere;CV personal conducere si cel implicat;pt. RTE atestat - copie legalizata si CVLOT3?lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;copii min1 max3 contracte similare, val min20000 lei, PV receptie si recomandari original sau copia legalizata;Declaratie privind efectivul mediu anual;angajat inginer constructor;lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;copie min1 si max3 contracte similare val min160000 lei, cu PV receptie si recomandare in copie legalizata sau original;CV personal conducere si cel implicat;Personal muncitor de specialitate;RTE atestat-copie legalizata si CV, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2010 13:00
Locul: Sala de sedinte a primariei Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Medias
Adresa postala:  str. Unirii nr.10, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551025, Romania, Tel. 0269845048, Fax:  0269846707
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Medias
Adresa postala:  P-ta C. Coposu nr.3, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Tel. 0269803840, Email:  [email protected], Fax:  0269803829, Adresa internet (URL):  www.primariamedias.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2010 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer