Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - GESTIONAREA DESEURILOR PROGRAM PHARE CES 2003 -INVESTITIE NOUA IN MUN REGHIN-SCHEMA DE FINANTARE-SCHEMA PENTRU PROIECTE MICI DE GESTIONARE A DESEURILOR FAZA PILOT-STATIA DE TRANSFER SI HALA DE SORTARE


Anunt de participare numarul 25899/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Adresa postala: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU, Tel.0265511112, Email: [email protected], Fax: 0265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
GESTIONAREA DESEURILOR PROGRAM PHARE CES 2003 -INVESTITIE NOUA IN MUN REGHIN-SCHEMA DE FINANTARE-SCHEMA PENTRU PROIECTE MICI DE GESTIONARE A DESEURILOR FAZA PILOT-STATIA DE TRANSFER SI HALA DE SORTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUN.REGHIN, ZONA INDUSTRIALA CU ACCEA DIN STR.GURGHIULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statia de transfer cuprinde: alei betonate, platforma electronica de cantarire, cabina cantar, statia de transfer-corp administrativ, sistem de alimentare cu apa, alimentare cu energeie electrica, imprejmuire, spatii verzi.Hala de sortare este o constructie metalica parter.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
45213250-0-Lucrari de constructii de cladiri industriale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii cu o suprafata de 5376 mp si hala de sortare cu o capacitate de 2055 to/an
Valoarea estimata fara TVA: 791, 028RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.09.2007 pana la 05.11.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 10000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
90% Fonduri PHARE si Bugetul de Stat si 10% Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere sau subantrepriza
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A, Formular 12B, Certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat si locale, Formular 12C, Certificat constatator ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Lichiditatea medie a ultimilor 3 ani
Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2000000 lei>100% cu tendinta crescatoare>30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12 F insotit de recomandari de la beneficiari vizate de Inspectia in Constructii, Formular 12H, Formular 12I, Certificat ISO+Manualul de asigurare a calitatii pentru lucrare, Obligatii in curs de desfasurare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata documentatiei de atribuire se va face la Casieria Primariei Mun.Reghin, str.P-ta Petru Maior nr.41
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2007 10:00
Locul: Primaria Mun.Reghin, P-ta Petru Maior nr.41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele care vor participa la licitatie din partea ofertantilor vor avea imputernicire semnata de conducatorii ofertantilor si se vor legitima cu BI sau CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM PHARE CES 2003-SCHEMA DE FINANTARE-SCHEMA PENTRUPROIECTE MICI DE GESTIONARE A DESEURILOR FAZA PILOT
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PRIMARIEI MUN.REGHIN
Adresa postala: STR.P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: REGHIN, Cod postal: 545300, Romania, Tel.0265/511112, Email: [email protected], Fax: 0265/512542
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 07:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer