Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - GESTIONAREA DESEURILOR PROGRAM PHARE CES 2003-INVESTITIE NOUA IN MUN.REGHIN-SCHEMA DE FINANTARE-SCHEMA DE INVESTITII PENTRU PROIECTE MICI DE GESTIONARE A DESURILOR FAZA PILOT-CONTRACT DE FURNIZARE-UTILAJE SI DOTARI


Anunt de participare numarul 31719/11.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Adresa postala: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU, Tel.0265511112, Email: [email protected], Fax: 0265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
GESTIONAREA DESEURILOR PROGRAM PHARE CES 2003-INVESTITIE NOUA IN MUN.REGHIN-SCHEMA DE FINANTARE-SCHEMA DE INVESTITII PENTRU PROIECTE MICI DE GESTIONARE A DESURILOR FAZA PILOT-CONTRACT DE FURNIZARE-UTILAJE SI DOTARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mun.Reghin, zona industriala cu acces din str.Gurghiului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde achizitionarea echipamentelor si autoutilitatilor necesare pentru realizarea proiectului GESTIONAREA DESEURILOR , PROGRAM PHAREA CES 2003-INVESTITIE NOUA IN MUN.REGHIN JUD.MURES LINIA DE BUGET : RO-2003/005.05.03.03.03-01 SCHEMA DE FINANTARE PENTRU PROIECTE MICI DE GESTIONARE A DESURILOR , derulat de Consiliul Local al Mun.Reghin finantat din Programul Phare CES 2003.Cofinantarea este asigurata de catre autoritatea contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29333100-3 - Prese de balotat (Rev.1)
28213600-4-Containere pe roti (Rev.1)
29436000-4-Prese (Rev.1)
29522500-9-Incarcatoare cu bena frontala (Rev.1)
34144510-6-Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Utilajele si dotarile care se doresc a se achizitiona sunt : platforma electronica de cintarire 1 buc, prescontainer cu containere detasabile 1 buc, Utilaj pentru sortarea deseurilor 1 buc, motostivuitor 1 buc, Incarcator frontal 1 buc , presa orizontala 1 buc, masina tip trailer pentru incarcat transport si descarcat containere tip clopot 1 buc, autogunoiera de 15 mc 2 buc, container de 2, 1 mc buc 33, container de 3, 2 mc 33 buc, container de 1, 1 mc 33 buc, container metalic 30 mc 2 buc, containere pe 4 roti de 1100 l 105 buc, pubele de 120 l 4700 buc, boxpaleti 1 mc 4 buc, boxpaleti 2 mc 20 buc
Valoarea estimata fara TVA: 2, 195, 221RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 20000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Programul Phare CES 2003 Linia de buget RO-2003/005-551.05.03.03.03-01 Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionarea a desurilor , Bugetul de statsiBugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de subantrepriza sau contract de asociere legalizate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A-declaratie privind eligibilitatea, Formular 12B-Neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din HG 925/2006, Formular 12C-Calitatea de participant la procedura , Certificat constatator de la ORC, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Certificate fiscale de plata a datoriilor catre bugetul consolidat de stat si bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile pe ultimii 3 ani
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Lichiditatea medie a ultimilor 3 ani
Solvabilitatea patrimoniala medie a ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
6500000 lei>100% cu tendinta crescatoare>30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12D-lista principalelor livrari in ultii 3 ani , Formular 12I-lista privind personalul de conducere insotite de CV persoanelor cheie in indeplinirea contractului, Certficat ISO, Specificatii tehnice cf.caiet de sarcini, Formular 12G-formular privind subantreprenorii declarati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate plati la casieriaPrimariei Municipiului Reghin, str.P-ta Petru Maior nr.41
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2007 10:00
Locul: Primaria mun.Reghin str.P-ta Petru Maior nr.41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele care vor participa la licitatie din partea ofertantilor vor avea imputernicire semnata de conducatorii ofertantilor si se vor legitima cu BI sau CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM PHARE CES 2003LINIA DE BUGET : RO-2003/005-551.05.03.03.03-01 -SCHEMA DE FINANTARE-SCHEMA DE INVESTITII PENTRU PROIECTE MICI DE GESTIONARE A DESEURILOR FAZA PILOT
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL MURES
Adresa postala: STR.BOLYAI NR.30, Localitatea: TG.MURES, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265/260323
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PRIMARIEI MUN.REGHIN
Adresa postala: STR.P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: REGHIN, Cod postal: 545300, Romania, Tel.0265/511112, Email: [email protected], Fax: 0265/512542
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2007 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer