Licitatie Publica - Gestiunea delegata a serviciilor publice de salubritate in comuna Salatig
Concesionare numarul 745/04.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Salatig (Primaria Comunei Salatig)
Adresa postala: Str. Principala Nr. 121, Localitatea: Salatig, Cod postal: 457297, Romania, Punct(e) de contact: JOZSEF MOLNAR, Tel.0260650480, Email: [email protected], Fax: 0260650126
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Gestiunea delegata a serviciilor publice de salubritate in comuna Salatig
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Salatig, satele Salatig, Bulgari, Deja, Mineu si Notig
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor menajere si asimilabile celor menajere, a celor voluminoase, a celor provenite din aparaturi electronice, electrice si electrocasnicecu exceptia celor toxice, periculoase sau cu regim special
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Oferta va fi facuta in lei/persoana/luna. Populatia comunei Salatig este de 3.020 locuitori, numarul de gospodarii 1400.
Intervalul: intre: 2.2si2.7 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind eligibilitatea; 2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006; 4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele locale - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor; 5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul local, in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor; 6. Copie Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 200.000 lei;b) copii ale bilantului si balantei contabile la 31.12.2007 si 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principale servicii prestate in ultimii 3 ani; 2. Un contract de natura similara in valoare de min. 60.000 lei - copia contractului si recomandarea beneficiarului; 3. Copia contractului cu o rampa autorizata; 4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere; 5. Dotarea cu autogunoiera, autocompactoare si autospeciale necesare indeplinirii contractului; 6. Copii ale licentelor ARR pentru mijloacele de transport utilizate pentru indeplinirea contractului; 7. Licenta ANRSC, minim clasa 3, valabila la data deschiderii ofertelor; 8. Dovada implementarii si aplicarii sistemului de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001, a OHSAS 18001 respectiv a implementarii si aplicarii sistemului de management de mediu cf. ISO 14001/2004, in domeniu.
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 06.04.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Contestatie in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Comunei Salatig
Adresa postala: Str. Principala Nr. 121, Localitatea: Salatig, Cod postal: 457295, Romania, Tel.0260650480, Email: [email protected], Fax: 0260650126
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2009 14:34