Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Gestiunea delegata a serviciilor publice de salubritate in comuna Simisna


Concesionare numarul 1817/16.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Simisna (Primaria Comunei Simisna)
Adresa postala:  Com. Simisna, Sat Simisna, nr.247, jud. Salaj, Localitatea:  simisna, Cod postal:  457294, Romania, Punct(e) de contact:  Simion Stegar, Tel. 0260639666, Email:  [email protected], Fax:  0260639503, Adresa internet (URL):  www.primariasimisna.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Gestiunea delegata a serviciilor publice de salubritate in comuna Simisna
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Simisna
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor menajere, cu exceptia deseurilor toxice, periculoase si a celor cu regim special de la populatie si inclusiv societati comerciale, institutii publice
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Serviciile vor fi prestate pentru o populatie de 1.100 locuitori
Valoarea estimata fara TVA: 2.2 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi din procedura aplicata pentru atribuirea contractului, operatorii economic care se incadrareaza in una dintre situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/ 2006; Operatorii economici care se afla in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 vor fi exclusi din procedura Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, in original sau in copie legalizata, eliberate de catre Directia Generala Teritoriala a Finantelor Publice (inclusiv pentru punctele de lucru, filiale, sucursale, subunitati sau alte sedii secundare ale societatii) ? original sau copie legalizata;Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele locale, in original sau in copie legalizata(inclusiv pentru punctele de lucru, filiale, sucursale, subunitati sau alte sedii secundare ale societatii) ? original sau copie legalizata Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Ofertantul sa nu inregistreze datorii catre bugetul consolidat sau bugetele locale Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul local, original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor Alte cerinte conform fisei de date a achizitiei
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 100.000 lei. Ofertantul, prin prezentarea bilanturilor contabile, trebuie sa ateste faptul ca firma nu a inregistrat pierderi in 2008 si 2009 Alte cerinte conform fisei de date a achizitiei
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi indeplinit in ultimii 3 ani, 3 contracte de natura similara Contract cu o rampa autorizata; Dotarea cu autogunoiera, autocompactoare si autospeciale necesare indeplinirii contractului; Copii licente ARR pentru mijloacele de transport utilizate pentru indeplinirea contractului Licenta ANRSC, minim clasa 3, valabila pentru intreaga durata de valabilitate a ofertei Dovada implementarii si aplicarii sistemului de asigurare a calitatii ? SR EN ISO 9001, a OHSAS 18001 respectiv a implementarii si aplicarii sistemului de management de mediu cf. ISO 14001/2004, in domeniu Alte cerinte conform fisei de date a achizitiei
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 22.12.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare Nr.1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/431063, Fax:  0264/593866
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Primaria Simisna
Adresa postala:  Str. Principala Nr. 40 A, Localitatea:  Simisna, Cod postal:  457294, Romania, Tel. (0260)639503, Fax:  (0260)639503
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: In termen de 6 zile de la comunicare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 20:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer