Licitatie Publica - Gherete Paza
Anunt de participare (utilitati) numarul 130858/22.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU, NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Geodescu, Tel. 0264-405589, Email: [email protected], Fax: 0264-405500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN Transelectrica S.A. - ST Cluj
Adresa postala: Str. Memorandumului, nr. 27, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. 0264-405.518, Fax: 0264-405.500
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN Transelectrica S.A. - ST Cluj
Adresa postala: Str. Memorandumului, nr. 27, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. 0264-405.578, Email: [email protected], Fax: 0264-405.500
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. - ST Cluj
Adresa postala: Str. Memorandumului, nr. 27, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. 0264-405.505, Email: [email protected], Fax: 0264-405.500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Gherete Paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform locatiilor din Documentatia de Atribuire
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie, montare si transport pentru 8 gherete paza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44211110-6 - Cabine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea a 8 bucati gherete de paza.
Valoarea estimata fara TVA: 48, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantie de participare :700 Lei2.Garantie de buna executie 7% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, Declaratie Incompatibilitate, Certificat de participare la licitatie , Fisa informatii generale, Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI); Certif. Constatator, Certificate privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri : valoarea minima 81.600 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Lista de experienta similara: unul sau mai multe contracte cu o valoare totala de minim45 000 lei. Certif conformitate produs. Descriere, cataloage sau fotografii a caror autenticitate sa poata fi demonstrata in cazul in care se solicita acest lucru.
Informatii privind subcontractantii (daca exista).
Informatii privind asociatii (daca exista).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv: pretul ofertei; nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor, sau noile preturi; licitatia electronica se va desfasura intro singura runda, avand durata de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1438
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2011 13:00
Locul: ST Cluj, str. Memorandumului, nr. 27, etaj 4, sala 407
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; persoanele imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Stabilirea procedurii de atribuire se efectueaza de catre Transelectrica SA prin PAA 2011 in f-tie de necesitatile celor 8 ST-uri si Executivului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti ? Sucursala de Transport Cluj - Consilier Juridic
Adresa postala: Str. Memorandumului, nr.27, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. 0264-405.524, Fax: 0264-405.500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 14:09