Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Ghirlande-role si role utilaje miniere


Anunt de participare (utilitati) numarul 131939/12.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia: Tiganele Sebastian, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Ghirlande-role si role utilaje miniere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZIT ROVINARI siDEPOZIT MOTRU
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 63, 179, 284RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cel putin cate un contract in fiecare an din cei 4 ani de derulare a acordului cadru. Pentru anul 2012 valoarea contractului va fi de 15.794.821 lei, pentru anii 2013, 2014, 2015 valorile contactelor vor fi cele din buget.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
GHIRLANDE-ROLE UTILAJE MINIERE, defalcat pe 6loturi dupa cum urmeaza :
1.LOT 1 : ghirlande-role B2G;
2.LOT 2 : ghirlande-role C3G ;
3.LOT 3 : ghirlande-role D3 G si D5G4.LOT 4 : role utilaje suprafata D 63, 5 - D140 mm
5.LOT 5 : role utilaje suprafata D 159 mm
6.LOT 6 : role si ghirlande-role utilaje subteran D 89 ? D 108 mm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
GHIRLANDE-ROLE UTILAJE MINIERE, defalcat pe 6 loturi, aferente acordului cadru 2012-2015:
1.LOT 1: ghirlande-role B2G = 31.460 bucati;valoare alocata pentru LOT 1 este de 17.097.574 RON, fara TVA
2.LOT 2: ghirlande-role C3G = 56.440 bucati;valoare alocata pentru LOT 2 este de 37.373.908 RON, fara TVA.
3.LOT 3: ghirlande-role D3 G si D5G = 1.780 bucati;valoare alocata pentru LOT 3 este de 2.196.868 RON, fara TVA.
4.LOT 4: role utilaje suprafata D 63, 5 - D140 mm = 13.650 bucati;valoare alocata pentru LOT 4 este 4.104.373 RON, fara TVA.
5.LOT 5: role utilaje suprafata D 159 mm=4.935 bucati;valoare alocata pentru LOT 5 este de 1.239.737 RON, fara TVA.
6.LOT 6: role si ghirlande-role utilaje subteran D 89 ? D 108 mm=5.600 bucati;valoare alocata pentru LOT 6 este de 1.166.825 RON , fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 794, 821 si 63, 179, 284RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.263.585 lei, sau in lei/lot, conform Anexa B.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de plata la 90 de zile/ultima factura.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010.
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006.Fisa de informatii generale.Certificat constatator emis de ONRC((emis cu maxim 30 de zile inainte de data licitatiei)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul financiar- contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa tehnica pentru fiecare produs din cadrul procedurii.Declaratie privind dotarea tehnica a ofertantului din care sa rezulte capacitatea de a prelucra toata gama de repere ofertate si intreaga cantitate la termenele solicitate.
In cazul in care ofertantul nu este producator, va prezenta dotarea tehnica a producatorului care l-a autorizat sa-i comercializeze produsele din care sa rezulte capacitatea producatorului de a produce toata gama de repere ofertata si intreaga cantitate la termenele solicitate.
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Valoarea solicitata trebuie sa fie mai mica sau egala cu valoarea estimata a contractului pentru anul 2012 de 15.794.821 lei sau pentru fiecare lot in parte valoarea aferenta anului 2012 dupa cum urmeaza:
Pentru lotul 1)suma trebuie sa fie mai mica sau egala decat 4.274.393, 5 lei;
Pentru lotul 2)suma trebuie sa fie mai mica sau egala decat 9.343.477 lei;
Pentru lotul 3)suma trebuie sa fie mai mica sau egala decat 549.216, 75 lei;Pentru lotul 4)suma trebuie sa fie mai mica sau egala decat 1.026.093, 25 lei;
Pentru lotul 5)suma trebuie sa fie mai mica sau egala decat 309.934, 25 lei;
Pentru lotul 6)suma trebuie sa fie mai mica sau egala decat 291.706, 25 lei.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
Declaratie privind asigurarea conditiilor tehnice de executie a ofertantului din care sa rezulte capacitatea de a prelucra toatagama de repere ofertate si intreaga cantitate la termenele solicitate , conform caietului de sarcini;
Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor insotita de acordurile de asociere si subcontractare; In cazul in care nu exista asociati si subcontractanti, ofertantul va prezenta o declaratie, pe proprie raspundere, in acest sens. Sistem de management al calitatii Certificat ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se dovedeasc prevederile standardului ISO, in termen de valabilitate, in copie certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi.Pas de licitare: 1% din valoarea estimata alocata fiecarui lot din total valoare lot pentru acord cadru 2012-2015.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7293
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2012 11:00
Locul: S.N.L. OLTENIA SA, Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, etaj 3, sala de licitatii a Directiei Economice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de analiza si evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030034, Romania, Tel. 021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova , Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Nicolae Titulescu , Nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel. 0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 , indice 2 din OUG nr.34/2006, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA a LIGNITULUI OLTENIA - compartiment legislatie
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. 0374171118, Fax: 0253/222015, Adresa internet (URL): www.snlo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2011 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer