Licitatie Publica - Ghirlande-role si role utilaje miniere
Anunt de participare (utilitati) numarul 135072/27.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. +40 374171170, In atentia: Tiganele Sebastian, Email: [email protected], Fax: +40 253222015, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Ghirlande-role si role utilaje miniere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit Rovinari siDepozit Motru
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 503, 115 si 62, 012, 460RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de 15503115 lei sau in lei/lot: 13617870, 5 lei/lot1;549217 lei/lot2;1026093, 25lei/lot3 si 309934, 25 lei/lot4.Cantitatile pentru cel mai mare contract subsecvent :21975 bucati /lot 1;445 bucati/lot2; 3414 bucati/lot3 si 1234 bucati/lot4.Cantitatile maxime pentru total acord cadru sunt :87900 buc./lot1;1780 buc./lot2;13656 buc./lot3;4936 buc/lot4.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
GHIRLANDE-ROLE UTILAJE MINIERE, defalcat pe 5 loturi, aferente acordului cadru 2012-2015:1.LOT 1: ghirlande-role B2G si ghirlande-role C3G = 87.900 bucati;2.LOT 2: ghirlande-role D3 G si D5G = 1.780 bucati;3.LOT 3: role utilaje suprafata D 63, 5 - D140 mm = 13.656 bucati;4.LOT 4: role utilaje suprafata D 159 mm=4.936 bucati;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
GHIRLANDE-ROLE UTILAJE MINIERE, defalcat pe 5 loturi, aferente acordului cadru 2012-2015:1.LOT 1: ghirlande-role B2G si ghirlande-role C3G = 87.900 bucati;valoare alocata pentru LOT 1 este de 54.471.482 RON, fara TVA2.LOT 2: ghirlande-role D3 G si D5G = 1.780 bucati;valoare alocata pentru LOT 2 este de 2.196.868 RON, fara TVA.3.LOT 3: role utilaje suprafata D 63, 5 - D140 mm = 13.656 bucati;valoare alocata pentru LOT 3 este 4.104.373 RON, fara TVA.4.LOT 4: role utilaje suprafata D 159 mm=4.936 bucati;valoare alocata pentru LOT 4 este de 1.239.737 RON, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 503, 115 si 62, 012, 460RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia este irevocabila si se constituie in lei, conform Anexei B.Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile).Modul de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma ce reprezinta valoarea calculata conform art. 278.1, alin.1) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata de catre C.N.S.C.;b)virament bancar in contul autoritatii contractante (RO49RNCB0149034562550007, deschis la B.C.R. Targu Jiu);c)autoritatea contractanta este de acord si cu constituirea garantiei de participare prin depuneri la casieria unitatii: -a unui ordin de plata confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; -numerar. Se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii).Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului;
-prin depunerea la casierie a unor sume in numerar (art. 90, alin.2) din HG nr. 925/2006);
-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90, alin.(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Modalitatile legale de plata in functie de disponibilitatile achizitorului, in termen de 90 de zile de la inregistrarea facturilor la sediul de facturare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, conform Formular 12ADeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare , conform Formular 12BCertificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, conform formular.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 -Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte Consiliul de Administratie: Baican Gavril; Membrii Consiliului de Administratie: Burlan Daniel, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru; Directori executivi S.N.L. Oltenia S.A. TG.-JIU: Burlan Daniel - Director General, Dafinoiu Mihail - Director Directie Productie, Olaru Daniel - Director Directie Economica, Lazaroiu Constantin - Director Directie Resurse Umane Administrativ, conform Formular neincadrarea in prevederile art.69 indice 1. Persoane juridice/fizice romane: -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (emis in luna anterioara desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe primul loc aferent fiecarui lot cu care se va incheia acordul-cadru in urma evaluarii ofertelor, se va solicita prezentarea documentelor in original/copie legalizata pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 -Se va prezenta Fisa de informatii generale (formularul INFORMATII GENERALE), inclusivmedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu de 2 ori valoarea celui mai mare contract subsecvent al fiecarui lot dupa cum urmeaza: 27.235.741 lei/lot1; 1.098.434 lei/lot2; 2.052.186, 5 lei/lot3 si 619.868, 5 lei/lot4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii privind experienta similara - Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de 5 documente/contracte/procese-verbale de receptie -livrarea de produse similare duse la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, in suma de cel putin valoarea celui mai mare contract subsecvent aferenta fiecarui lot dupa cum urmeaza: 13.617.870, 5 lei/lot1;549.217 lei/lot2; 1.026.093, 25 lei/lot3 si 309.934, 25 lei/lot4.Cerinta nr. 2- declaratie pe propria raspundere cu privire la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic - si modul in care poate dispune de aceste echipamente (proprietate, inchiriere, etc ), pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Cerinta nr. 3 - Informatii privind subcontractarea - precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate.
Cerinta nr. 1 - Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In faza finala de licitatie electronica, vor participa operatorii economici inregistrati in SEAP si ofertele declarate admisibile in prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art.165, alin.2 din OUG 34/2006. Numarul de runde electronice: 1. Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul in lei/lot in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?, cu Pas de licitare de 1% din valoarea fiecarui lot ofertat din acord cadru 2012-2015 .Daca doua sau mai multe oferte prezinta acelasi pret in urma desfasurarii licitatiei electronice, se va solicita o noua oferta de pret ce va fi transmisa in plic inchis. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a transmite la sediul autoritatii contractante noua oferta financiara in lei/lot ce va include si pretul unitar aferent fiecarui tip de ghirlanda-rola sau rola din lot.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
23716
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt despre profilul cumparatorului
Numarul anuntului in JO: 2011/S239-387777 din 13.12.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 11:00
Locul: SNLO SA Targu-Jiu, str.T.Vladimirescu, nr.1-15, etaj 3, Departa Achizitii Publice-Sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Valoarea totala pentru fiecare LOT va fi data de suma valorilor pentru fiecare reper in parte, valori ce se obtin prin inmultirea pretului unitar ofertat pentru fiecare reper, cu cantitatea necesara pentru 4 ani(2012-2015). Pentru rolele cu inele din cauciuc(de tip B, D si unele role singulare) se va preciza si pretul unitar pentru o inlocuire, acest pret de inlocuire neputand depasi 25% din pretul ghirlandei(sau rolei singulare) complet echipate ofertat. Daca doua sau mai multe oferte au preturi egale, in urma licitatiei electronice se va solicita o noua oferta de pret ce va fi transmisa in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256.2, lit.b) din OUG 34/2006..."10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta..."
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA a LIGNITULUI OLTENIA - compartiment legislatie
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 374171177, Fax: +40 253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 15:58