Licitatie Publica - Glob pamantesc pentru clasa pregatitoare
Anunt de participare numarul 139970/25.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, cam. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, ,Romania, Punct(e) de contact: Costel Birsan, Tel. +40 213055998, In atentia: Costel Birsan, Email: [email protected], Fax: +40 213055990, Adresa internet (URL): proiecte.pmu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Glob pamantesc pentru clasa pregatitoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele de materiale ale celor 41 de Inspectorate Scolare Judetene si al Inspectoratului Scolar al Municipiului
Bucuresti.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 2.176 globuri pamantesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37000000-8 - Instrumente muzicale, articole sportive, jocuri, jucarii, obiecte de artizanat, obiecte de arta si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2.176 globuri pamantesti
Valoarea estimata fara TVA: 152, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 3.046 lei. Pt. IMM, Gar. de part. poate fi redusa la jumatate, in conditiile legii. Ptr. dem. incadrarii ca IMM, ofertantii vor completa Formularul 1. Mod. const. gar. part.: OP in contul AC cu nr. RO29TREZ7005005XXX000224 deschis la A. T. C. P. M. B., CIF 4691235 sau instrument de gar. emis in cond. legii de o soc. banc. sau de o soc. de asig., cu urm. caract: gar. trebuie sa fie irevocabila. Instrum. de garant. prezentat de catre ofertant trebuie sa prevada daca plata gar. se va executa conditionat, resp. dupa const. culpei pers. garantate, in conform. cu contractul garantat sau necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers. garantate. Instrum. de garant. prez. va putea fi emis de catre o soc. bancara sau de catre o soc. de asigurari. Gar. de part. prez. de catre ofertant trebuie sa fie in original. Dovada const. gar. de part. trebuie sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertei. Per. de valab. a gar. de part.: cel putin 90 de zile de la data limita de dep. a ofertelor, inclusiv. Cond. de retinere a gar. de part.: AC are dreptul de a retine gar. de part., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din sit. urm.: isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;oferta sa fiind stabilita castig. refuza sa semneze contractul / acordul cadru in per. de valab. a ofertei;oferta sa fiind stabilita castig., nu constituie gar. de buna exec. in perioada de valab.a of.si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn. contr. In cazul in care ofertantul face contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contest. din gar. de part. suma de 1.523, 20 lei. Gar. de buna exec. se va const. in conf. cu art. 90 din H.G. nr 925 / 2006. Printr-un instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. banc. sau de o soc. de asig., care dev. anexa la contract. Cuantum gar. de buna exec. a contr. este de: 10% din val. contr. fara TVA (la IMM, se reduce cu 50%). Dur. garant. de buna exec. a contr. este egala cu per. dintre mom. semnarii contr. si mom. semn. PV de rec. a prod. Gar. de buna exec. este const. printr-un instr. de garant. emis de o soc. banc. cfm. Form. 14, ori de o soc. de asig., instr. de garant. irevocabil, care va fi prez. in original, cu o dur. de valab. cel putin = cu durata contr. la care se adauga o per. de 45 de zile sau prin ret. succ. si plata in cont garant. spec., aflat la disp. AC. Se restit. in term. de 14 zile de la data indepl. de catre contractant a oblig. asumate prin contr. respectiv, daca achiz. nu a ridicat pana la acea data pret. asupra ei, conf.art.91 din HG 925/2006, cu modif. si compl. ult.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si credite externe pentru anul 2012 aferente Proiectului pentru Reforma Educatiei Timpurii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa
fie de cel putin 304.640, 00 lei.
Documentele doveditoare in cazul cifrei de afaceri globale solicitate sunt bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari, insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organele competente (copie) sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pentru Ofertantii din categoria IMM, cuantumul cifrei de afaceri poate fi redusa la jumatate, in conditiile legii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Experienta similara. Se solicita prezentarea de documente din care sa reiasa livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, al caror obiect a fost livrarea de bunuri identice sau similare sau de materiale didactice si a caror valoare cumulata fara TVA, sa fie egala sau mai mare de 76.160, 00 lei.
Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv sau din scrisoarea de recomandare si/sau adeverinta din partea beneficiarului contractului care indeplineste conditiile mentionate mai sus. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul contractului, tipul bunurilor furnizate si cantitatea acestora, perioada in care s-a desfasurat contractul, precum si valoarea contractului.
Mostre. Pentru articolul ofertat, Ofertantul va depune si mostra aferenta care, in cazul Ofertantului castigator, va constitui standardul de calitate pentru produsele incluse in contract. Mostra va avea o eticheta inscriptionata cu numele ofertantului si numarul articolului. Mostra va fi predata pe baza de proces verbal de predare ? primire incheiat intre Ofertant si Autoritatea Contractanta la data depunerii ofertei operatorului economic.
Prezentarea Certificatului ISO 9001 sau a unui certificat echivalent, care confirma ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda, pe durata a 24h. Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare depuse anterior acestei faze; procesul de ofertare se refera la: valoarea totala, exprimata in lei, fara TVA; informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice: oferantii pot vedea cea mai buna oferta, ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie. Dupa runda de licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa transmita autoritatii contractante in termen de 24 ore, prin fax la nr. + 40 213055990 si ulterior prin posta, formularul de oferta cu noile valori prezentate in procesul de ofertare electronic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatorii UCVAP, membrii comisiei de evaluare si imputernicitii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: Strada General Berthelot 28-30, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214056200, Email: [email protected], Fax: +40 213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2012 16:24