Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Gospodarie de apa si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa potabila comuna Vadeni, Judetul Braila


Anunt de participare numarul 35975/15.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA A COMUNEI VADENI
Adresa postala: STRADA PRINCIPALA, Localitatea: Vadeni, Cod postal: 817200, Romania, Punct(e) de contact: STANCA COMAN, Tel.0788786131, Email: [email protected], Fax: 0239697664
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Gospodarie de apa si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa potabila comuna Vadeni, Judetul Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: La sediul beneficiarului - Conform documentatie de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Gospodarie de apa si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa potabila comuna Vadeni, Judetul Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 20.000 lei ron Perioada de valabilitate a garantiei -90 zileCuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri nerambursabile conform ordonantei nr.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formulare 12 A si formular 12 C privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare la ORC
-copie certificat de inmatriculare ca persoana juridica cu obiectul de activitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil la31.12.2006 si la 30.06.2006 vizate si inregistrate de organele competente (copie legalizata)
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
- solvabilitate patrimoniala
- Lichiditate generala
- Asigurarea riscului profesional.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace pentru finantarea executarii a jumatate din lucrarea supusa achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit;
- solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100 ) mai mare de 30 % calculata la: - bilantul la 31.12.2006- bilantul la 30.06.2007- Lichiditate generala(Active circulante/datorii curente x 100) mai mare de 100%Lichiditatea generala se va calcula la : - bilantul la 31.12.2006- bilantul la 30.06.2007- Asigurarea riscului profesional.Cerinta minima : Se vor prezenta in copie asigurari de risc profesional incheiate pentru lucrari pe care ofertantul le are in derulareOfertantul trebuie sa faca dovada ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace pentru finantarea executarii a jumatate din lucrarea supusa achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari in ultimii5 aniOrice fisa referitoare la un contract cu un beneficiar /client din Romania trebuie sa fie insotita de copia legalizata a contractului si de recomandarea in copie legalizata din partea beneficiarului/clientului respectiv
vizata de Inspectia de Stat in Constructii.
-declaratie privind utilajele, dotarile specifice, echipamente tehnice- Formular 12 H.
Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Vechimea utilajelor va fi probata prin prezentarea facturilor de cumparare a utilajelor in copie legalizata.
Nu se accepta contracte de inchiriere
- declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani-Formular 12 I.
Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari:
- Se va prezenta Certificatul de atestare tehnica al societatii eliberat de ARACO sau echivalent -copie legalizataNu se accepta in curs de certificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lista principalelor lucrari in ultimii5 ani (Formularul 12 F-pe 5 ani).-declaratie privind utilajele, dotarile specifice, echipamente tehnice- Formular 12 H.Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Pentru echipamentele, utilajele auto-mobile din dotare proprie, ofertantul va prezenta certificatele eliberate de Primarie privind circulatia acestora pe drumurile publice si atestatele emise de un organism acreditat.Cerinta minima : asigurarea din dotare proprie a urmatoarelor utilaje- buldoexcavator(excavator)-6 buc- mai mecanic 5 buc- cilindru compactor vibrator3 buc-autobetoniere 4 buc- statie de betoane -1buc- aparat de sudura prin electrofuziune-3 bucVechimea utilajelor va fi probata prin prezentarea facturilor de cumparare a utilajelor in copie legalizata.Nu se accepta contracte de inchiriere-declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani-Formular 12 I.Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari : - responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata- responsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.- 4 sudori autorizati in PE.Se vor atasa CV-urile personalului de conducere, a responsabililor tehnici si a responsabililor cu asigurarea calitatii care vor participa la indeplinirea contractului.Se vor atasa copii legalizate dupa atestatele solicitate mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire poate fi procurata de la sediul autoritatii contractante, plata la caserie sau in cont Trezorerie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICIRE SCRISA din partea ofertantului pt persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor, impreuna cu actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform documentatie de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UAT Vadeni
Adresa postala: Comuna Vadeni, judetul Braila, Localitatea: Vadeni, Cod postal: 817200, Romania, Tel.0239/69 76 64, Email: [email protected], Fax: 0239/69 76 64
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2007 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer