Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Gradinita (centru vechi) Municipiul Brasov


Anunt de participare numarul 64406/23.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CB 4 LICEUL TEORETIC CONSTANTIN BRANCOVEANU
Adresa postala: STR C BRANCOVEANU NR 33, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500132, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA UNGUREANU, Tel.0268 472141, In atentia: Cristina Ungureanu, Email: [email protected], Fax: 0268 472141
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMANT
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Gradinita (centru vechi) Municipiul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Gradinita nr 1 (32) str. Constantin Brancoveanu nr. 25
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrare Gradinita (centru vechi) Municipiul Brasov
Cod CPV :45214100-2;45231221-0;45232130-2;45232150-8;45232411-6;45261210-9;45261410-1;45315300-1;452422000-1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
45231000-5-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.2)
45261000-4-Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrare Gradinita (centru vechi) Municipiul Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 5, 067, 336RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 50673 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Conform legislatiei in vigoare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: completare formular A, completare formular B, completare formular C, certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F., certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de administratia locala din zona administrativ teritoriala in care operatorul/operatorii economici isi are/au sediul cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie legalizata) - nu mai veche de 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, Certificatul Unic de Inregistrare (copie legalizata) inclusiv Anexa la CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie : bilantul contabil la 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente insotit de Raportul de gestiune, sau rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie : completare formular anexa B2 -declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: completarea formularului anexa F, cuprinzand valori, perioada si locul executarii lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: principala lucrare executatain ultimii 5 ani trebuie sa aiba o valoare cumulata cel putin egala sau mai mare decat :1.689.112 lei sau echivalentul a464.195 , la cursul BNR / leu din data de 17.09.2008 (1 = 3, 6388 lei);Cerinta obligatorie: completarea formularului anexa H.Cerinte obligatorii: 1) lista cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani completarea formularului anexa I. Lista si declaratia va fi insotita de CV-le persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului2) lista personalului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru asigurarea controlului calitatii;3) autorizatie ISCIR tip ICPTA 1 sau echivalent pentru montare- instalare, service si reparare, verificari tehnice periodice si autorizarea functionarii, punere in functiune; autorizatie ISCIR tip ICPTC 9 sau echivalent pentru proiectare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: virament cu O.P. in contul RO40TREZ1315010XXX006827 deschis la Trezoreria municipiului Brasov, sau lichiditati depuse la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2008 13:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la deschiderea ofertelor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021/3104641, Email: [email protected], Fax: (+4)021/3104642, Adresa internet (URL): www.cncsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: B-dul Eroilor, nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2008 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer