Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Gradinita cu 200 locuri cartier Prelungirea Sudului si Gradinita cu 200 locuri cartier Pepiniera


Anunt de participare numarul 79494/08.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei, Nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Hamza, Tel.0243231401, In atentia: sing. Serban Ana, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0243212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Gradinita cu 200 locuri cartier Prelungirea Sudului si Gradinita cu 200 locuri cartier Pepiniera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Slobozia, cartier Prelungirea Sudului si cartier Pepiniera
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Gradinita cu 200 locuri cartier Prelungirea Sudului -lotul I siGradinita cu 200 locuri cartier Pepiniera - lotul II
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire Gradinita cu 200 locuri cartier Prelungirea Sudului -lotul I siGradinita cu 200 locuri cartier Pepiniera - lotul II
Valoarea estimata fara TVA: 9, 211, 801RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 60000 lei lotul I; 68000lei lotul II, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului, polita de asigurare a contractului la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si fonduri M.E.C.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte obligatorii: declaratie privind eligibilitatea- formular 12A;Certificate constatatoare emise de institutiile abilitate care sa confirmeachitarea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul local si bugetul consolidat al statului la zi, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- formular 12 B, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, certificat de inmatriculare
pt.persoane juridice/fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte obligatorii: bilantul contabil 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat la DGFP;
- elemente de bonitate:
- lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala, calculate conform bilantului contabil prezentat sa fie mai mari de 100% respectiv 30%;scrisoare de bonitate bancara eliberata de institutii bancare in luna mai/iunie 2009;declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani care vizeaza activitatea de constructii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani- formular 12F
Se va prezenta in copie cel putin un contract de lucrari similare(constructii civile/industriale) finalizat si receptionat, cu o valoare egala sau mai mare decat :
- 1 310 000 lei, lotul I, 1 450 000 lei, lotul II Se vaanexa procesul verbal de receptiesi recomandare din partea beneficiarului.
Se vor prezenta minim 3 recomandari. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele, strict necesare pentru indeplinirea contractului 12H
Declaratie cu personalul de conducere si a personalului de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului formular 12I, CV-riAsigurare RTE, asigurare RTC, 1 inginer constructor cu vechimea de 5 ani de experienta in executia de lucrari de constructii, 1 inginer instalator cu vechimea de 5 ani de experienta in executia de lucrari de instalatii, certificarea sistemuluicalitatii prin ISO 9001 sau echivalente;menagement al masurilor de protectie a mediului inconjurator conform standarduluiISO 14001 sau echivalente, standarde de management al sanatatiisi securitatii in munca OHSAS 18001 sau echivalente,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2009 10:00
Locul: Sala de Consiliu etajul I a Primariei municipiului Slobozia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor imputerniciti sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, scector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei, nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Tel.0243231401, Email: [email protected], Fax: 0243212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer