Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - GRADINITA CU PROGRAM NORMAL DEALU PERJULUI


Anunt de intentie numarul 6318/13.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ONCESTI (CONSILIUL LOCAL ONCESTI)
Adresa postala: LOC. ONCESTI, NR. 5, COM. ONCESTI, JUD. BACAU, Localitatea: Oncesti, Cod postal: 607375, Romania, Punct(e) de contact: NECULAI ZAHARIA, Tel.0234 288610, In atentia: domnului primar BABAN GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: 0234 288622
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
GRADINITA CU PROGRAM NORMAL DEALU PERJULUI
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de livrare sau de executare : PRIMARIA COMUNEI ONCESTI, JUDETUL BACAU
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 13, 500RON
REALIZARE STUDIU DE FEZABILITATE, PROIECT TEHNIC, CAIET DE SARCINI, DETALII DE EXECUTIE PENTRU CONSTRUCTIE NOUA GRADINITA
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 21.06.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
PENTRU INFORMATII SUPLIMENTARE VA RUGAM SUNATI LA 0234 288610, PRIMAR-BABAN GHEORGHE
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: wwww.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca:
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2007 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer