Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - GRADINITA CU PROGRAM NORMAL SI PRELUNGIT PETRILA


Anunt de participare numarul 37003/24.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centru de Executie Bugetara Scoala Generala I. D.Sirbu Petrila
Adresa postala: STR.T.VLADIMIRESCU, NR.3, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Punct(e) de contact: Centru de Executie Bugetara Scoala Generala I. D.Sirbu Petrila, Tel.0254 550614, In atentia: ELENA BARBU, Email: [email protected], Fax: 0254 550614
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
GRADINITA CU PROGRAM NORMAL SI PRELUNGIT PETRILA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strada 8 Martie, nr.68, (Scoala Generala Nr.6 Petrila), orasul Petrila, judetul Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de constructii Gradinita cu program normal si prelungit Petrila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de constructii Gradinita cu program normal si prelungit Petrila
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare la procedura este de 30000Ron.Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al orasului Petrila si bugetul de stat sume defalcate din taxa pe valoarea adaugata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici asociati carora li s-a atribuit contractul au obligatia sa-si legalizeze asocierea inaintea semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executia lucrarilor se va face etapizat in functie de alocarea fondurilor de la bugetul de stat si bugetul local.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt descalificati candidatii care se incadreaza in una sau mai multe situatii prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 privind achizitiile publice aprobata prin Legea nr.377/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri globala si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani
- bilantul contabil la 31.12.2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri realizata in anul 2006 trebuie sa fie de minim 3.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) fisa de informatii generaleb) Lista cuprincipalele lucrari executate in ultimii 5 ani
c) declaratie privind personalul
d) fise de informatii privind experienta similara
e) Recomandari din partea altor beneficiarif) declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceg) documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)-b)-c)se vor prezenta diplomele persoanelor raspunzatoare de indeplinirea contractuluid, e)se vor anexa cel putin 3 (trei) fise de informatii privind experienta similara referitoare la contracte avand ca obiect constructii noi de utilitate publica, incheiate in ultimii 3 ani, insotite de copii ale contractelor si proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarilor respectivi, vizate de Inspectia de Stat in Constructii. Valoarea cumulata a celor trei contracte prezentate trebuie sa fie de minim 3.000.000 RON echivalentul a 1.250.260, 47 eurof)-g)certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata in contul RO84TREZ3775004XXX000007 sau numerar la casieria Scolii Generale I.D. Sirbu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2007 10:00
Locul: Scoala Generala I.D.Sirbu Petrila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau reprezentantii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala: Piata I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810293, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2007 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer