Licitatie Publica - GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT COVASNA- CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI CONSTRUCTIE GRADINITA
Anunt de participare numarul 66691/17.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRADINITA DE COPII NR.1 CU PROGRAM PRELUNGIT COVASNA
Adresa postala: ORAS COVASNA STRADA GABOR ARON NR.1, Localitatea: Covasna, Cod postal: 525200, Romania, Punct(e) de contact: EVA ANTAL, Tel.0267-340437, Email: [email protected], Fax: 0267-340437
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Invatamant prescolar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT COVASNA- CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI CONSTRUCTIE GRADINITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oras.Covasna, str.Ghioceilor, nr.10/A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie gradinita noua in orasul Covasna conform caietului de sarcini si proiectului nr.465/2007 intocmit de SC Ambient SRL din Sf.Gheorghe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini si proiect
Valoarea estimata fara TVA: 2, 594, 854RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.12.2008 pana la 06.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 45.000 lei prin scrisoare de garantie bancara sau depusa in contul autoritatii contractante; garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat HG.370/2008, Aviz MECT nr.119/2008 Platile vor fi efectuate in maximum 15 zile de la intrarea fondurilor solicitate in contul autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane fizice si juridice romane si straine -asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local in original valabile la data depunerii ofertei, Certificat constatator emis de la oficiul registrului comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil din anii 2005-2007 vizat si inregistrat de organele competente (copie), completare formular informatii generale,
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 700.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare:
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- Experienta similara
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere aferente ultimelor trei exercitii financiare
- Descrierea echipamentelor tehnice
- Certificate ISO in domeniu sau alte asemenea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Experienta similara pentru cel putin doua contracte de lucrari care au ca obiect constructii similare- CV-ul pentru cel putin doua persoane specializate in domeniul contructiilor civile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea caietului de sarcini se achita la casieria unitatii, zilnic intre orele 9, 00-13, 00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2008 11:00
Locul: Sediul Gradinitei de copii nr.1 cu program prelungit Covasna, str.Gabor Aron nr.1 biroul Director
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiuliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Gradinita de copii nr.1 cu program prelungit Covasna
Adresa postala: str.Gabor Aron nr.1, Localitatea: Covasna, Cod postal: 525200, Romania, Tel.0267340437, Email: [email protected], Fax: 0267340437
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 08:05