Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - GRADINITA DE COPII STRADA AVRAM IANCU IN LOCALITATEA TINCA,COMUNA TINCA, JUDETUL BIHOR


Anunt de participare numarul 42115/29.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TINCA (PRIMARIA TINCA)
Adresa postala: TINCA, STR. aRMATA ROMANA NR.2, JUD.BIHOR, Localitatea: Tinca, Cod postal: 417595, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA CORNELIA OLIMPIA MERCEA, Tel.0259310073, In atentia: doamnei Primar Mercea Lenuta, Email: [email protected], Fax: 0259310073, Adresa internet (URL): www.primariatinca.groupromo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
GRADINITA DE COPII STRADA AVRAM IANCU IN LOCALITATEA TINCA, COMUNA TINCA, JUDETUL BIHOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: STRADA AVRAM IANCU, LOCALITATEA TINCA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIA UNEI GRADINITE CU PATRU GRUPE, REGIM DE INALTIME P+1E, CU O CAPACITATE DE 80 COPII, AVAND STRUCTURA DE REZISTENTA DIN ZIDARIE CARAMIDA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIA UNEI GRADINITE CU PATRU GRUPE, REGIM DE INALTIME P+1E, CU O CAPACITATE DE 80 COPII, AVAND STRUCTURA DE REZISTENTA DIN ZIDARIE CARAMIDA.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 340, 514RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 16000 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI DE LUCRARI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSELE DE FINANTARE SUNT ASIGURATE DIN BUGETUL LOCAL AL COMUNEI TINCA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM PREVEDERILOR ART.44 DIN OUG NR.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181, certificate privind achitarea obligatiilor la bugetul de stat si bugetul local, certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anii 2005, 2006, 2007;cifra medie de afaceri pe anii 2005, 2006, 2007 de 2500000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrari relevante pe ultimii 5 ani, experienta similara cel putin 3 lucrari similare in valoare totala de 1000000 lei, personal tehnic de specialitate, utilaje echipamente tehnice de care dispune, certificate ISO 9001 si ISO 14001 sau in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1058/28.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritatii contractante, comuna Tinca, telefon 0259/310073, judetul Bihor.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 14:00
Locul: LOCALITATEA TINCA, STRADA ARMATA ROMANA NR.2, JUDETUL BIHOR.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conducatorii societatilor ofertante sau imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: PARCUL TRAIAN NR.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 417410, Romania, Tel.0259/426881
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI TINCA
Adresa postala: STRADA ARMATA ROMANA NR.2, Localitatea: TINCA, Cod postal: 417595, Romania, Tel.0259/310073, Email: [email protected], Fax: 0259/310073
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2008 17:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer