Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Gradinita noua pentru copii prescolari in comuna Sagu, jud. Arad


Anunt de participare numarul 11645/24.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, In atentia: ing. MARIAN OLARIU, ing. VIOREL SABAU, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Gradinita noua pentru copii prescolari in comuna Sagu, jud. Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Sagu, jud. Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie constructie noua, corp gradinita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214210-5 - Scoala primara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalelelucrari - construirea unui corp nou de cladire;
Corpul nou de cladire va avea urmatoarele caracteristici tehnice: Ac/Ad = 303 mp/ 303 mp.Regim de inaltime: Parter
Valoarea estimata fara TVA: 467, 694RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare=5000lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului, modul de constituire conform fisei de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE, cofinantare Consiliul Judetean Arad, cofinantare Consiliul Local Sagu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa urmatoarele formulare din anexe:
- 12A, Declaratie privind eligibilitatea
- 12C, Declaratia privind calitatea de participant la procedura
- 12B, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
-Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea certificatelor de atestare fiscale din partea Directiei Generale a Finantelor Publice Locale si Directiilor fiscale ale Primariilor, valabile la data licitatiei, etc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile la 31.12.2004, 31.12.2005 si 31.12.2006, insotite de fisele cu indicatorii economici de performanta (lichiditate, solvabilitate, etc.) inregistrate si vizate de catre organele competente.
- Scrisoare de bonitate din partea bancilor.
- Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cerinta minima de calificare: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 1.350.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul B2 INFORMATII GENERALE
- Formularul 12F - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani- Formularul 12I - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului- Formularul 12H - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
- ISO 14001, 9001, etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: - obligativitatea realizarii de catre ofertant a cel putin unui contract de lucrari similare in valoare de minim 140.000 lei.- Ofertantii trebuie sa aiba un responsabil tehnic cu executia lucrarilor si un responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor atestati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr.crt. 5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: depunere la casierie, virament in contul Consiliului Judetean Arad, deschis la Trezoreria mun. Arad, nr. RO13TREZ0215006XXX006670.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2007 12:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele prezente la licitatie vor prezenta copii de pe actele de identitate si imputerniciri din partea firmelor ofertante pe care le reprezinta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de lucrari va respecta prevederile Contractului de grant nr. 6397/07.08.2007 incheiat intre Consiliul Judetean Arad si Ministerul Integrarii Europene.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd. Vasile Milea nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257.250114, Email: [email protected], Fax: 0257.251700
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: bd. Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257.281600, Fax: 0257.212188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2007 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer