Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - GRADINITE 3 SALI DE GRUPA 1)GRADINITA 3 SALI DE GRUPA, LOC MICLESTI, COM MICLESTI JUD VASLUI 2)GRADINITA 3 SALI DE GRUPA, LOC CHIRCESTI, COM MICLESTI JUD VASLUI


Anunt de participare numarul 31188/06.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MICLESTI (PRIMARIA)
Adresa postala: com Miclesti jud. Vaslui, Localitatea: Miclesti, Cod postal: 737360, Romania, Punct(e) de contact: RODICA GHETU, Tel.0235348135, Email: [email protected], Fax: 0235348195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
GRADINITE 3 SALI DE GRUPA 1)GRADINITA 3 SALI DE GRUPA, LOC MICLESTI, COM MICLESTI JUD VASLUI 2)GRADINITA 3 SALI DE GRUPA, LOC CHIRCESTI, COM MICLESTI JUD VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SAT CHIRCESTI COMUNA MICLESTI JUD VASLUI SAT MICLESTI COMUNA MICLESTI JUD VASLUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE LUCRARI PRIVIND CONSTRUCTIA A DOUA GRADINITE CU 3 SALI DE GRUPE UNA IN LOCALITATEA MICLESTI COMUNA MICLESTI SI ALTA IN LOCALITATE CHIRCESTI COMUNA MICLESTI JUDETUL VASLUI, UTILITATI REFERITOARE LA INCALZIREA SPATIILOR, ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE (MICROSTATIE EPURARE), IMPREJMUIRI SI SPATII CADRE DIDACTICE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI AFLAT LA ADRESA AUTORITATII CONTRACTANTE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 666, 162RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in valoare fixa de 33323 constituita prin scrisoare de garantie bancara in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri aprobate prin HG. 919/07.08.2007. Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea este necesar sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate - declaratie formular tip, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-formular tip; certificat privind plata tazelor la bugetul de stat, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, atestare si aparteneta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru anul 2006, balanta de verificare si raportul auditorilor financiari autorizati. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, respectiv certificatul de inregistrare, valabile la data depunerii ofertei .(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat saprezinte acest formular).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul B(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Cifra medie de afaceri anuala sa fie minim 2500000 lei privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si asigurari de accidente demunca si boli profesionale (in conformitate cu HG2269/09.12.2004) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, valabile la data depunerii ofertelor si/sau orice alte formulare tip-eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Informatii pentru ultimii trei ani si cifra medie de afaceri, solvabilitate medie cu tendinta in cestere, lichiditate generala cu tendinta crescatoare -Bilantul contabil la 31.12.2006 (copie legalizata)-Declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa completeze Formular 5 din sectiunea IV (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice defecte ale lucrarilor sau alte probleme referitoare la calitatea lucrarilor, orice cazuri de accidente produse din vina contractantului, orice amanari in receptia lucrarilor sau in emiterea certificatelor de buna executie, valoarea contractului finalizat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa aibe obligatoriu utilaje pentru sapat si transport. Realizarea a cel putin doua contracte similare.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare lamodul de organizare si personal, astfel: a) completarea Formularului Fb) lista personalului responsabil-, cheie" care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala (conform Formularului F din Sectiunea IV). Tot personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru proiect. Organigrama specificand numele si pozitiile personalului cheie din cadrul organizatiei ofertantului (conform Formularului F din Sectiunea IV).c) Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.insnectum.ro/Legislatie/legislatiehtml
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
3.
durata de executie
20%
Descriere:
4.
garantia acordata lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la sediul autoritatii contractante la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Primaria Comunei Miclesti localitatea Miclesti Jud. Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare formata prin dispozitia primarului si reprezentanti legali sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL JUDETULUI VASLUI -sectia contencios administrativ
Adresa postala: Vaslui str. ing. Badea Romeo, nr.13 Judetul Vaslui, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730138, Romania, Tel.0235 311.032, Fax: 0235 312.432
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform OG.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI MICLESTI -COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: COM MICLESTI Localitatea: MICLESTI JUD VASLUI, Localitatea: Miclesti, Cod postal: 737360, Romania, Tel.0235348135, Email: promariamiclesti@4x, Fax: 0235348195
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2007 18:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer