Licitatie Publica - Granule, criblura, nisip fin, pietre mici, pietris, piatra faramitata si concasata, amestecuri de piatra, amestec de nisip si pietris si alte agregate
Anunt de participare (utilitati) numarul 147397/22.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: RADU JIANU, Tel. +40 0213074120, In atentia: Julieta Paun, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0213074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regia Autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Granule, criblura, nisip fin, pietre mici, pietris, piatra faramitata si concasata, amestecuri de piatra, amestec de nisip si pietris si alte agregate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB- SDCAP -Intrarea Vagonului nr.11, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia estimativ 4 contracte subsecvente. Frecventa incheierii contractelor subsecvente- trimestrial. Cantitatile estimative pentru un contract subsecvent: conform anexei B
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Granule, criblura, nisip fin, pietre mici, pietris, piatra faramitata si concasata, amestecuri de piatra, amestec de nisip si pietris si alte agregate - 7 loturi conform anexei B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212000-0 - Granule, criblura, nisip fin, pietre mici, pietris, piatra faramitata si concasata, amestecuri de piatra, amestec de nisip si pietris si alte agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei B. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea maxima de produse.
Valoarea estimata fara TVA: 877, 446.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare total (conform anexei B): 14916 lei.In cazul ofertarii mai multor loturi, garantia de part.trebuie sa fie egala cu suma garantiilor aferente loturilor ofertate.Perioada de valab.a garantiei de part.: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posib.de prelungire la cererea aut.contract.Mod de constituire: virament bancar sau instrument de garantare, irevocabil, emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societ.de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc.de atribuire;lichiditati depuse la casieria aut.contractante, doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pt deschiderea ofertelor.Plata se face in contul RO50 BRDE 410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc.Aut.contract. are dreptul de a retine garantia de part., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatorele situatii: a)si-a retras oferta, in per.de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei.c)ofertantul a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atrib mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conf. cu prev. art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, autorit.contract. va retine contestatorului din garantia de part.o suma raportata la val. estimata, in conf. cu prevederile art.278^1, al.(1) din OUG nr.34/2006. Garantia de participare se elibereaza conform art. 88 din HG925/2006.In vederea restituirii garantiei ofertantul va comunica la RATB-Serv Achizitii Publice nr de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA, si se va constitui conform art. 90 din HG nr.925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata cu OP in termen de 60 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 3;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 4;3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr.34/2006 - se va completa si prezenta Formularul 5. Declaratie se va completa de catre ofertant si, dupa caz, de asociat/subcontractant/tert sustinator.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Bunea Valeriu - Director General, Dabu Oprica-Geani - Director Infrastructura, Dragnea Adrian - Director Mentenanta si Administrare Sisteme, Chiru Virgil - Director Economic, Duta Mariana - Director Financiar Contabilitate, Panaitescu Serban-Nicolae - Director Tehnic, Teodorescu Adrian Mircea - Director Achizitii si Marketing, Osman Deniz - Director Comercial, Radu Dumitru-Presedinte Consiliul de Administratie, Tudorache Florentin-Gabriel - Membru Consiliu de Administratie, Teodorescu Theodor-Razvan-Emil - Membru Consiliu de Administratie, Florea Daniela - Membru Consiliu de Administratie, Macovei Dorel - Membru Consiliul de Administratie, Pirvut Ovidiu - Mambru Consiliul de Administrate, Cazan Gheorghe - Director Uzina de Reparatii, Oprea Cristina Elena - Sef Serviciu Juridic Contencios, Marin Pompiliu Gheorghe - Sef Serviciu Tehnic, Iancu Florentina Adina - Sef Serviciu Derulare Contracte si Achizitii Publice, Jianu Radu-Viorel - Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Letea Dorin-Ilian - Sef Serviciu Achizitii Publice, Mindrila George - Sef Birou Plan Analiza, Gheorghe Mariana-Daniela - Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate, Andrei Amalia Eugenia - Sef Birou Infrastructura Parc Vehicule - ST, Popa Liliana-Marcela - Inginer Serviciul Tehnic, Vascan Tudurel - Inginer Serviciu Tehnic, Stefan Gheorghe - Inginer Serviciu Tehnic, Doman Daniel - Sef Departament DIR, Dumitru Dorian - Sef Sectii Linii DIR, Sandu Paul - Tehnician Sectie RES, Serban Sorin - Inginer Sectii Linii DIR, Manole Cornel - Sef Sector 3 DIR, Cojocaru Ularu Florin Ovidiu - Sef Sector 2 DIR, Ilie Gelu - Sef Sector 1 DIR, Antonescu Viorel- Consilier Juridic Birou Contracte si Avize de Legalitate, Jacota Maria - Consilier Juridic si Avize de Legalitate, Isac Marius - Consilier Juridic si Avize de Legalitate, Florea Silviu Constantin - Consilier Juridic si Avize de Legalitate, Paun Mihaela-Sofia-Julieta - Consilier Juridic SDCAP, Ioran Elena-Lucia - Consilier Juridic SDCAP, Rusu Ileana-Aurelia - Economist SDCAP, Nedelcu Doru - Inginer BPA-SDCAP. Persoanele care aproba bugetul sunt Directorul General si Directorul Economic.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 6. 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si prezenta Formularul 7 .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2017
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2013 09:00
Locul: RATB-Serv Derulare Contracte si Achizitii Publice, Bdul Dinicu Golescu nr 1, etaj 6, sector 1,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Va fi considerata cea mai buna oferta cea care prezinta pretul total(fara TVA) cel mai scazut, pentru cantitatea maxima de produse din anexa 1 la acordul cadru. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.In acest caz contractul se va atribui ofertantului a carui ultima propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma de Transport Bucuresti - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Regia Autonoma de Transport Bucuresti - Serviciul Juridic ContenciosBdul Dinicu Golescu nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel. +40 0213074000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 10:06