Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Grilaje metalice


Anunt de participare numarul 93804/03.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Politehnica din Timisoara
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2, Registratura, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403035, Fax: 0256403150
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Grilaje metalice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA , COMPLEXUL STUDENTESC 15 CAMINE parter gratii metalice.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Confectionarea si montarea unor grilaje metalice la parterul unor camine studentesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44316300-1 - Gratii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tipul, dimensiunile si cantitatile sunt specificate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168RON
II.2.2) Optiuni
Da
Plata se va efectua in termen de 60 de zile de la receptia lucrarii.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
4200 lei garantie de participare, ulterior 5% din valoarea fara TVA a contractului garantie de buna executie, ambele doar prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din surse proprii, iar plata se va efectua prin Trezoreria Timisoara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare (contract legalizat)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completare declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- certificat de inregistrare de la Registrul Comertului emis de Oficiul Registrului Comertului copie semnata si stampilata conform cu originalul.
- certificat constatator emis de ORC, original sau copie legalizata, in termen la data deschiderii . Pe certificat sa fiemarcat codulCAEN 287- fabricarea altor produse prelucrate din metal;
Documentele originale intocmite intr-o limba straina vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completarea formularului Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- mostre conform solicitarilor specificate;
- declaratie care sa cuprinda numele persoanelor care vor asigura montarea grilajelor. Se solicita minimum 3 persoane;
- producatorul trebuie sa completeze o declaratie in care sa cuprinda numele persoanelor calificate si autorizate pentru activitati de sudura autonoma. Se solicita minim 1 persoana autorizata experta in sudura in mediu argon;
- fiecare ofertant va face dovada experientei in domeniu prinprezentarea (in copie) a maxim trei contracte finalizate in ultimii 3 ani, in valoare insumate de minim 80000 de euro si Scrisori de recomandare, nr. telefon si nume persoane de contact de la beneficiari;
- certificate emise de un organism independent prin care se atesta respectarea de catre producator a: - standardelor de asigurare a calitatii (ISO 9001 sau echivalent),
-standardelor sistemelor de management de mediu (EN ISO 14001/2005, sau echivalent),
- certificate emise de un organism independent prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii (ISO 9001 sau echivalent), in termen de valabilitate, - Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma implementarea si mentinerea de catre ofertant a sistemului de management al mediului, respectivISO 14001 sau echivalent,
- Documentele originale intocmite intr-o limba straina vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantul are subcontractanti/asociati, va prezenta partile din contract pe care le subcontracteaza si datele de recunoastere ale subcontractantilor/asociatilor. Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Formularele privind asocierea si/sau subcontractarea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si/sau subcontractanti pentru prestarea serviciilor. In acest caz se va preciza pe formular Nu este cazul.Se vor anexa acordurile de asociere si/sau subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa finaliz. proc. de eval. se org. o sing. runda de lic.electronica. Ofertantii admisi vor fi instiint. despre init. se va comunica data pana la care vor putea sa-si imbunat. prp. financ.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2010 12:00
Locul: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei nr.2, Rectorat, etaj III, cam 314.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stravopoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Str. Tepes Voda, NR.2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, conform art.256.2 din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2, Rectorat, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403114, Fax: 0256403150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2010 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer