Licitatie Publica - Grupuri de pompare pentru statii de hidrofor
Anunt de participare (utilitati) numarul 142560/15.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania deApa Oltenia SA
Adresa postala: str. Brestei, nr.133, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Punct(e) de contact: Marta Ricu, Tel. +40 251422117, In atentia: Nadolu Damian, Relu Schioparlan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 251422263, Adresa internet (URL): www.apaoltenia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Grupuri de pompare pentru statii de hidrofor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statii de pompare (hidrofor) apa potabila din municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea a unui numar de 29 grupuri de pompare, pentru statiile de pompare apa potabila (hidrofoare) din sistemul de distributie apa potabila in municipiul Craiova.
Servicii de asistenta tehnica la montaj si lucrari de punere in functiune a grupurilor de pompare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122210-5 - Grupuri hidraulice (Rev.2)
45317100-3-Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
29 grupuri de pompare, la urmatoarele statii de poompare (hidrofoare):
GP01 SH PT1 Lapus Arges
GP02 SH PT2 Lapus Arges
GP03 SH PT1 Calea Bucuresti
GP04 SH PT8 Rovine
GP05 SH3 Valea RosieGP06 SH PT3 Lapus Arges
GP07 SH PT Lapus
GP08 SH PT4 Calea Bucuresti
GP09 SH PT Sarari
GP10 SH CT6 Calea Bucuresti
GP11 SH PT9 Calea Bucuresti
GP12 SH PT Siloz
GP13 SH PT1 Valea Rosie
GP14 SH PT4 Valea Rosie
GP15 SH PT12 Calea Bucuresti
GP16 SH PT15 Calea Bucuresti
GP17 SH PT Revolutiei
GP18 SH PT Piata Unirii - Union
GP19 SH PT Filarmonica
GP20 SH PT Iancu Jianu
GP21 SH PT1 Brazda
GP22 SH PT17 Brazda
GP23 SH4 Rocada
GP24 SH PT4 George Enescu
GP25 SH PT17 Cornitoiu
GP26 SH PT15 Brazda
GP27 SH PT1 George Enescu
GP28 SH PT5 George Enescu
GP29 SH PT15 Craiovita Noua
Valoarea estimata fara TVA: 220, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
15000 LEI. Se constituie prin orice mijloc de garantare legal asa cum este prevazut in HG 925/2006, art. 86.(1). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare de va transmite in SEAP, scanat, indiferent de modul de constituire precum si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora limmita de depunere a ofertelor.Garantiile constituite prin OP in LEI, se vor depune in contul: RO34 INGB 0012 0000 3241 8911, deschis la INGBANK Craiova.Garantiile constituite prin OP in EURO, se vor depune in contul: RO51 UGBI 0000 3220 1083 4EUR, deschis la Garanti Bank Craiova.In cazul IMM-urilor garantia de participare poate fi redusa la jumatate, respectiv 7500 leiIn cazul depunerii unei contestatii la CNSC, si contestatia este respinsa ca nefondata, i se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4738 LEI (la curs Euro = 4, 3544 lei din 11.03.2013, val estimata 957968 lei), conform OUG34/2006, art.278.1 b). (4200 + 0, 1%(957968-420001))In cazul constituirii garantiei de participare in valuta, se va avea in vedere un curs comunicat de BNR valabil cu 7 zile calendarstice anterior datei limita de depunere a ofertelor. 5% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui in lei, la cursul BNR din data emiterii, conform prevederilor art.90.(1) din HG925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale - formular 1
- Declaratie privind eligibilitatea - formular 2
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - formular 3
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 4
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 - formular 5
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele:
a. ec. Constantin Mitrita - Director General
b. ing. Dan Rosu - Director Productie
c. ec. Anca Delia Balaceanu - Director Economic
d. ing. Dorel Grigorie - Director Dezvoltare
e. ing. Damian Nadolu - Sef Sectie Productie Apa
f. cons. jr. Marta Ricu - Sef Serviciu Achizitii Aprovizionare
In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic, cu informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme
de certificare pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau standarde echivalente), valabil la data limita de depunere a ofertei.
Modalitatea de indeplinire
Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standardeechivalente), In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii pentru partea de contract ce o indeplinesc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
02P-2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Orice solicitare de clarificare din partea ofertantilor trebuie sa fie semnate si sa contina in clar datele de contact ale ofertantului (denumire, adresa, fax, email, telefon, reprezentant legal), inclusiv cele depuse online.In cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi pret, si sunt cele mai scazute, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor aflati in aceasta situatie clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente ce contin noipreturiVizitele de amplasament: In vederea intocmirii corespunzatoare a ofertelor si dimensionarea corespunzatoare a grupurilor de pompare, ofertantii au obligatia de a vizita amplasamentele celor 29 de statii de hidrofor.Vizitele se vor concretiza printr-un proces verbal semnat de reprezentantii ofertantului si reprezentantul Companiei de Apa Oltenia SA. Un model de proces verbal de vizita de amplasament se afla atasat la prezenta proceduraVizitele de amplasament se vor realiza in zilele de joi si/sau vineri ale fiecarei saptamani. Ofertantii care intentioneaza sa viziteze amplasamentele, vor instiinta autoritatea contractanta in zilele de luni-miercuri ale fiecarei saptamani, intre orele 08:00รท15:00 prin fax sau prin email (fax 0251/422263, email: [email protected]).Vizitarea amplasamentelor se va face cel mai tarziu cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile ulterioare de vizite de amplasament nu se vor mai accepta.Pentru vizitarea amplasamentelor, ofertantii se vor prezenta la sediul Companiei de Apa Oltenia SA, str. Brestei, nr.133, pana in orele 09:00 cu mijloace proprii de transport.Persoana responsabila in partea autoritatii contractante cu vizitele de amplasament este ing. Relu Schioparlan, mobil: 0731/590175
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestarea se va face in in termenele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2009 in termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania de Apa Oltenia SA - Biroul Juridic
Adresa postala: str. Brestei, nr.133, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Email: [email protected], [email protected], Adresa internet (URL): www.apaoltenia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2013 12:05