Licitatie Publica - Grupuri electrogene, Baterii stationare de 48V, Redresori
Anunt de participare numarul 67637/31.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Adresa postala: Bdul Libertatii nr.14A, sector 5, Program: Luni-Joi: 8.00-17.00; Vineri: 8.00-12.00, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: LIGIA MIHAIU, Tel.3073029, Email: [email protected], Fax: 3073066, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
Altele: radiocomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Grupuri electrogene, Baterii stationare de 48V, Redresori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: in locatiile SNR pe intreg teritoriul tarii
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 322, 535EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Grupuri electrogene automate, ansamblu baterii de acumulatori 48V/250Ah, ansamblu redresori 52V/200A
In cadrul fiecarui lot se vor achizitiona si servicii de instruire a personalului de exploatare si intretinere.
Prezenta Documentatie de atribuire poate fi accesata direct si nerestrictionat pe SEAP, precum si pe pagina de internet a S.N.Radiocomunicatii S.A. la adresa http: //www.snr.ro/index.phpid=385.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31121000-0 - Grupuri electrogene (Rev.2)
31153000-3-Redresoare (Rev.2)
31421000-3-Baterii cu plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Grupuri electrogene - cantitatea maxima: 54 buc.; se ca incheia acord-cadru pe 36 luni
Lotul 2 - Baterii stationare de 48V - cantitatea maxima: 155 buc.; se va incheia acord-cadru pe 36 luni
Lotul 3 - Redresori - cantitatea maxima: 101 buc.; se va incheia acord-cadru pe 24 de luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 322, 535EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - Lotul 1:25.320 Euro; Lotul 2 10.230 Euro; Lotul 3 10.900 EuroGarantia de buna executie - 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, precum si la bugetul local (valabile la data deschiderii ofertelor), declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data deschiderii ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la data de 30.06.2008, fisa de informatii generale (inclusiv cifra de afaceri)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru livrarile efectuate, autorizatie din partea producatorului, declaratie privind produsul, declaratie privind subcontractantii (daca este cazul), certificat ISO 9001:2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S210-279083 din 29.10.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.03.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2008 13:00
Locul: sediul SN Radiocomunicatii S.A, Bdul Libertatii nr. 14A, etaj 4, sala de sedinte, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 3118090, Email: [email protected], Fax: 021 3195183, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic al SN Radiocomunciatii S.A.
Adresa postala: Bdul libertatii nr. 14A, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel.021 307 3063, Email: [email protected], Fax: 021 307 3666, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 11:27