Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hala metalica pentru garare autovehicule la U.M. 0445 Gradistea


Anunt de participare numarul 131413/04.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: Alina Dumitrescu, Tel. 0213102410;0213037851;0213144324, Email: [email protected], Fax: 0213134388;4106117, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hala metalica pentru garare autovehicule la U.M. 0445 Gradistea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Gradistea, jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hala metalica pentru garare autovehicule la U.M. 0445 Gradistea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 424, 513RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
360 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare-48.490, 26lei.Perioada de valabilitate: 125 de zile de la data deschiderii ofertelorGarantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligib-form 12A;Decl privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG34/2006-form 12B;Decl priv calitatea de participant la procedura-form 12C;Certificat de Atestare Fiscala eliberat de ANAF in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca op ec nu are debite la data de 30.09.2011; Certificat de Atestare Fiscala eliberat de DITL valabil la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca op ec nu are debite la data de 30.09.2011; Certificat de cazier fiscal-valabil la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in cazier;Decl ofertantului privind neincadrarea in prev art. 69^1 din ordonanta;Decl -?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de ONRC. Documentele solicitate trebuie prezentate si de catre subcontractanti-valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate lucrarile ofertate;Persoane juridice/fizice romane: Extras din Registrul actionarilor/asociatilor pentru societatile pe actiuni.Documentele solicitate trebuie prezentate si de catre subcontractanti;Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil intocmit la 31.12.20102.Declaratie privind cifra de afaceri pentru anii 2008-2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.in copie, vizat si inregistrat de organele competente.2.Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani este mai mica de 3.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, completata in conformitate cu formularul 12F.2.Cel putin o recomandare sau un document constatator emis pentru lucrarile declarate in lista, din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile contractuale.
3.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare.4.Autorizare ANRE ? proiectare si executie lucrari mt. si jt.- executie racord electric, (persoana fizica sau juridica).
5.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? formularul 12H, impreuna cu lista prin care se atesta detinerea(dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.
6.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - formularul 12I, impreuna cu CV-urile personalului de conducere, precum siale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Pentru responsabilul tehnic / responsabilii tehnici cu executia, pentru personalul responsabil cu calitatea in constructii si sudori autorizati se vor prezenta, documentele de atestare, in termen de valabilitate.
Tabel cu personalul autorizat din cadrul firmei (angajati ai ofertantului) pentru executarea acestor lucrari ? ?PERSONAL CHEIE?, inclusiv contractele de colaborare, daca este cazul.Tot personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, pe toata perioada de valabilitate a acestuia, sens in care se vor prezenta declaratiile acestora ? formular 7.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista trebuie sa contina si informatii privind indeplinirea si finalizarea a cel putin unui contract de executie similar (contract de executie complex ? structuri metalice, arhitectura, instalatii ? termice, electrice curenti tari, electrice curenti slabi, sanitare), in valoare de minim 2.000.000 lei. Este obligatoriu ca in perioada mentionata, ofertantul sa faca dovada indeplinirii si finalizarii unui contract de lucrari ce a avut ca obiect executarea de lucrari similare celor ce fac obiectul procedurii, in valoare de minim 2.000.000 lei. Se va prezenta obligatoriu, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau procesul verbal de receptie finala incheiate si dupa caz proces verbal de receptie partiala, pentru lucrarile ce fac obiectul contractului similar in valoare de minim 2.000.000 lei.Se va prezenta obligatoriu copie dupa urmatoarele informatii din contractul similar mentionat mai sus pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor: partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, perioada contractului, inclusiv cu pagina/paginile care atesta asumarea contractului/contractelor de catre partile contractante. 2. -.3.Se va mentiona proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti - formularul 12G. Aceasta declaratie va fi depusa chiar daca ofertantul nu are subcontractanti.4.-. 5.-. 6-.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O runda-24 de ore, proces. de of. referindu-se numai la preturi;In cadrul rundei stab. op ec vor licita, dupa caz, doar in sensul dimin cotelor procent ref la: org. santier, cota de aprov, chelt ind, profit.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
125zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2011 11:00
Locul: Bucuresti, str. Franceza nr.48-50, sector.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti, care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A. Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: In cazul in care doi sau mai multi ofertanti prezinta preturi egale, procedura va fi anulata.B. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate, ofertantul are dreptul de a prezenta la data deschiderii ofertelor, doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal.Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Atunci cand autoritatea contractanta solicita prezentarea / completarea certificatelor / documentelor edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, ofertantul are obligatia de a le prezenta in termen de 3 zile lucratoare.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati de operatorul economic se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. In acest sens, vor fi prezentate documente relevante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0929 Bucuresti
Adresa postala: strada Franceza, nr. 48-50, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel. 021.314.43.24, Fax: 021.313.43.88
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2011 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer