Licitatie Publica - Hartie copiator
Anunt de participare numarul 5209/14.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: CRISTI SUSMAN, Tel.021.414.19.56, Fax: 021.414.19.55, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hartie copiator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR. IZVOR 2-4, SECTOR 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE HARTIE COPIATOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21125691-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1-HARTIE A4-15280 TOP
LOT 2-HARTIE A3-555 TOP
LOT 3-HARTIE A0/175m-30 ROLE
LOT 4-HARTIE tip IJM611 /ECHIV.-20 ROLE
LOT 5-HARTIE tip MPI3000 /ECHIV.-20 ROLE
LOT 6-HARTIE COLOR A4-20 TOP
Valoarea estimata fara TVA: 159, 253RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
LOT 1-2280 LEI; LOT 2-175 LEI; LOT 3-90 LEI; LOT 4-60 LEI; LOT 5-225 LEI; LOT 6-15 LEI- scris.gar.bancara emisa de o banca din Romania sau din strainatate, de preferinta cu coresp.in Romania
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
prin ordin de plata, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data primirii ultimului document pe baza caruia se va achita contravaloarea produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE. SE SOLICITA LEGALIZAREA ASOCIERII PENTRU GRUPUL DE OPERATORI NUMAI DACA OFERTA COMUNA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.privind eligibilitatea
2.Decl.privind neincadrarea in prev.art.1813.Decl.privind indeplinirea obligatiilor: se vor prezenta certif.constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asig.sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valab.la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata.
4.Certif.inreg./certif.constatator emis de Of.Reg.Com. de pe langa CCINT cu extras din doc.de constituire ale soc.sau cererile de inscriere mentiuni de la RC, din care sa reiasa ca soc.are ca obiect de activ.comercializarea produselor solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.buletin analiza si specificatii emise de producator2.certif. tip ISO 9001 /echiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.buletin analiza tip LAREX/echiv., in original pt.hartia ofertata-format A4, inclusiv color; specificatii emise de producator pt. hartia format mare, A0 si A32.certif. tip ISO 9001 /echiv., din care sa reiasa ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
56d/505
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: solicitare scrisa - Intrarea A3S2 din str. Izvor 2-4, in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2007 12:00
Locul: sediul Camerei Deputatilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS.OLTENITEI 107-111, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041304, Romania, Tel.3323337, Fax: 3321240, Adresa internet (URL): WWW.CABUC.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice, Serviciul contractari
Adresa postala: STR.IZVOR 2-4, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050563, Romania, Tel.4141956, Fax: 4141955, Adresa internet (URL): www, cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2007 15:01