Licitatie Publica - Hartie de copiator A4 si A3
Anunt de participare (utilitati) numarul 144464/18.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Galati, str.Domneasca nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Patrimoniu, Achizitii, Tel. +40 0236415985, In atentia: Manghiuc Liliana, Email: [email protected], Fax: +40 0236415985, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Art.8, lit.d) din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Hartie de copiator A4 si A3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul achizitorului,
Str. Alexandru Davila nr.1, Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de hartie pentru copiator format A4 si A3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197644-2 - Hartie xerografica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1610 topuri harie pentru copiator format A4 ?i 10 topuri hartie pentru copiator format A3 in conformitate cu specificatiile tehnice prevazute in Caietul de sarcini nr.S 7 6a /94/2013
Valoarea estimata fara TVA: 15, 371RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
300 lei. Pentru garantia de participare constituita intr-o alta moneda, cursul de schimb este cel al BNR din data publicarii invita?iei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie, emisa de o banca sau o societate de asigurari, in original; b) ordin de plata sau fila cec, in contulRO52BPOS18308027995RON01 deschis la Bancpost Galati-Agentia Mazepa. Pe OP sau fila CEC este obligatorie mentionarea denumiriiprocedurii; c) numerar in casieria S.T.F.C. Galati;Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform prevederilor art. 33, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica. Restituirea garantiei de participare se realizeaza potrivit art. 88 din H.G. nr.925/2006, in baza cererii depuse, formular A16.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director- Bourceanu Andone;Contabil Sef-Nastase Floarea;Sef Serviciu Juridic ? Ilie Marian;?ef Serviciu Tehnic ? Condruz Viorel;Sef Birou Patrimoniu, Achizi?ii- Manghiuc Liliana;Economist Birou Patrimoniu, Achizi?ii - Bancila Stelian;Economist Serviciul Tehnic ? Ungureanu Grigore Dan.
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul A5 ? in original;
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul A6 -in original (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);
5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor (sanatate, pensii, somaj), (pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale) (pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei), ? eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul . 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Informan?iile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
2. Autorizatie de functionare ca unitate protejata, eliberata de Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap (ANPH) in conditiile prevazute in Ord.nr.60/2007 privind aprobarea procedurii de autorizare a unita?ilor protejate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilantul contabil. Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat la organele competente, in copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;b) Informatii generale privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani;
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va anexa minim un certificat/document emis de beneficiarii la care se face referire in Formularul A8, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, pentru cel putin un contract inscris in lista.
Modalitatea de indeplinire
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul care va face obiectulprocesului repetitiv de ofertare este: pretul total al ofertei, fara TVA. Numarul de runde: una;Durata rundei: o zi. Licitatia electronica nu va incepemai devreme de doua zile lucratoare dupa datala care vor fi transmise invitatiile.Participarea la etapa finala de licita?ie electronica: conform prevederilor art.42 din H.G.nr. 1660/2006, art.38, alin.(3) ?i (4) din H.G. nr.925/2006, art.165 din O.U.G. nr. 34/2006;Ofertantul declarat ca?tigator are obliga?ia ca, pana la semnarea contracatului, sa depuna la sediul autoritatii contractante, in original, oferta financiara finala introdusa in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STFC GALATI 3/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2013 11:00
Locul: STFC GALATI, str. Domneasca, nr.51, camera 80
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC "CFR CALATORI"S.A. nu incheie /atribuie acorduri cadru/contracte aferente infrastructurii de transport de interes national.Modul de departajare a ofertelor cu pre?uri egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In situatia in care egalitatea persista, comisia de evaluare va proceda la solicitarea unei noi propuneri financiare pana la departajarea ofertantilor. Daca acest proces treneaza, comisia de evaluare poate hotari si invitatia ca urmeaza o ultima propunere financiara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Juridic - STFC Galati
Adresa postala: Str. Domneasca nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. +40 0731990840
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2013 11:00