Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 1550 | 155b | 15611 | 1567 | 157680 | 158 apmd | 15811100-7 | 1587 | 159.196 | 159.451 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hartie de ziar in rola


Anunt de participare numarul 135048/27.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MONITORUL OFICIAL R.A.
Adresa postala: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Punct(e) de contact: Simona Roxana Crimu, Tel. +40 213185120, Email: [email protected], Fax: +40 213185109, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Tipografie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hartie de ziar in rola
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul RAMO, str Parcului, nr 65, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cantitatea minima 20 tone - maxim 140 tone(greutate neta), Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 140 tone x 600 EUR/tona = 84.000 EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hartie de ziar in rola
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22991000-3 - Hartie pentru ziar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
min20 tone - maxim 300 tone (greutate neta)
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare, se va constitui de catre ofertant virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, in valoare de 2% si anume 3600 Euro, echivalent a 15631.20 lei. Termen de valabilitate 120 de zile de la data deschiderii ofertelor Garantia de buna executie se va constitui in LEIsauEURO, in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara aceasta se va intocmi conform Formularului 19.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 12C
Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare.
Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
- Director general Mircea Marinescu
- Director Directia tehnica Gheorghe Toma
- Director economic Violeta Basulescu
- Inginer sef productie Gabriela Anca Marin- Sef serviciu comercial Carmen Nastea
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular 1A
Declaratie privind eligibilitatea formular 12A
Declaratie privind neincadrarea la art 181 din OUG34/2006Certificat de atestare fiscala eliberat de compartimentul impozite si taxe locale
Certificat de atestare fisclala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale Certificat constatator emis de ORC -in copie conform cu originalul semnat si stampilat, valabil la data depunerii ofertelor
Documentul se va depune in copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului) si va fi valabil la data depunerii ofertelor.
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afacere pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de bunuri similare efectuate in ultimii 3 ani
Prezentarea unei recomandari emise de catre unul din beneficiarii mentionati in formularul 12B cu privire la bunurile livrate
mostre de hartie de ziar in rola
Mostrar din hartia ofertata
Mostre de tipar pe hartia ofertata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: -pretul unitar (EUR/tona), greutate netaPretul unitar se va exprima in EUR cu maximum 2 zecimale (sistemul electronic de achizitii publice SEAP nu permite introducerea preturilor cu mai mult de 2 zecimale).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1.12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 10:00
Locul: Str Parcului, nr 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor, imputerniciti si membrii Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: decembrie 2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Licitatia electronica se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului.Daca doua sau mai multe oferte con?in acela?i pre?, autoritatea contractanta va solicita in SEAP o clarificare, iar operatorii economici ale caror oferte au preturi egale vor incarca o noua propunere financiara pe baza careia vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art. 256² din OUG34/2006 de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic RA Monitorul Oficial
Adresa postala: Str Parcului, nr 65, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Tel. +40 213185128, Email: [email protected], Fax: +40 213185109, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer