Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hartie pentru Copiatoare, Imprimante si Plottere


Anunt de participare (utilitati) numarul 140063/30.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Sandel Ursu, Tel. +40 213074692, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Hartie pentru Copiatoare, Imprimante si Plottere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Hidroelectrica si Sucursalele de Hidrocentrale Bistrita, Buzau, Caransebes, Cluj, Curtea de Arges, Hateg, Oradea, Portile de Fier, Ramnicu Valcea, Sebes, Sibiu, Slatina, Targu Jiu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia necesarului de Hartie pentru Copiatoare, Imprimante si Plottere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30197642-8-Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
37823700-0-Hartie pentru cartografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hartie pentru Copiatoare, Imprimante si Plottere conform caietului de sarcini si a centralizatorului cu necesarul de hartie, atasate.
Valoarea estimata fara TVA: 283, 508RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 2850lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor: conform anunt de participareModul de constituire a garantiei pentru participare: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in originalSe va utiliza drept model Formularul 17 din sectiunea B a documentatiei de atribuire.Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania.b)OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;c)Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile in vigoare(instrumente de garantare emise de o banca ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus, prezentate in ORIGINAL).Instrumentele de garantare vor fi irevocabile , iar plata garantiei de buna executie e se va executa neconditionat .In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de5 %din valoarea contractului, fara TVA.Durata de valabilitate a garantiei: cu 20 zile mai mare decat perioada de derulare a contractuluiOfertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante.Garantia de buna executie se poate constituiprin : a)scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatiicontractante, emisa de o banca agreata de ambele parti (si care devine anexa la contract).Se va completa in conformitate cuFormularul nr.21 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract .Instrumentele de garantare vor fi irevocabile, iar plata garantiei de buna executie e se va executa neconditionat .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG. Nr. 34/2006, cu modificarile si completarile in vigoare-Formular nr.2 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original);
-confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, trebuie sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul;
-confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale, trebuie safie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?;
In cazul in care este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorul economic va fi exclus din procedura.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.3;
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr.4 ;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr.5 -Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, emis de ONRC (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)
Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
-Persoane juridice /fizice straine a)Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind situatia economico-financiara;
-Bilantul contabil din anul precedent(2011), vizat si inregistrat de organele competente. Bilantul contabil se va prezenta in copie stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul ofertantului.
-Informatii privind situatia financiara: -Cifra mediede afaceri pe ultimii 3 ani, in lei fara TVA, siin euro (la cursuldin data bilantului anual).-Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri , pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de560.000 lei fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra de afaceri este in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. privind lista principalelor contracte similare in conformitate cu obiectul din ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor.
Suma valorilor contractului/contractelor sus mentionate trebuie sa aiba o valoare de min. 280.000 Lei(valoarea estimata a achizitiei) .
-Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate, utilaje si instalatii, de care dispune operatorul economic ptr. indeplinirea corespunzatoare a contractului.
-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contracte de furniz.similare finalizate.
Minim o recomandare emisa in ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor, din partea unui operator ec., care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale, semnata si inregistrata.Daca beneficiarul este un client privat si din motive obiective nu poate obtine un certif., demonstrarea livrarilor se poate realiza printr-o declaratie a operatorului ec.
Informatii privind subcontractantii
Mostre din produse
SREN ISO 9001/2008 sau echivalent.Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conformISO 9001/2008, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul), sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2012 11:00
Locul: SC Hidroelectrica SA-str. Constantin Nacu nr.3, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care mai multe oferte se claseaza pe primul loc al calasamentului intocmit in urma aplicarii criteriului de atribuire(pretul cel mai scazut), autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art. 256^1 ? 256^2si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC Hidroelectrica SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. +40 213032500, Email: [email protected], Fax: +40 21303564, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2012 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer