Licitatie Publica - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica
Anunt de participare numarul 140454/14.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Sediul central al Regiei Nationale a Padurilor, Tel. +40 213171005, In atentia: Bogdan Dumitrescu, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hartie pentru fotocopiatoaresi xerografica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul central al Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2.47 si 15, 548EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent: minim 1 top hartie A4, 80g/mp- maxim 3.000 topuri hartie A4, 80g/mp+ 75 topuri hartie A3, 80g/mp. Valoarea estimata maxima a unui contract subsecvent: 7774 euro Contractele se atribuie anual sau ori de cate ori este necesar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hartie pentru fotocopiator si xerografica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordului cadru
o Hartie A4, 80g/mp: minim 1000 topuri- maxim 6.000 topuri
o Hartie A3, 80g/mp: minim 30 topuri- maxim 150 topuri
Valoarea estimata fara TVA: intre 2.47 si 15, 548EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 310, 96 euro (curs 28.08.2012, 1 euro: 4, 4571 lei)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90 zile de la data depunerii ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie bancara de participare?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelorIn cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (R1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410 SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:155, 48 euro. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor-Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
i)Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit. a), c1) si d).
Se va completa, dupa caz, formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa prezinte:
- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Operatorii economici persoane juridice si fizice straine participanti la procedura sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).
Nota: Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original sau copie legalizata. Documentele emise intr-o alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere certificata in limba romana.Cerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.
Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Robert Bartha, Gheorghe Mohanu, Sabin Bratu, Daniel Robu, Adrian Musuroi, Florentina Prisacaru, Bogadn Dumitrescu, Alina Suciu, Jean Visan, Gheorghe Popa, membrii Consiliu Administratie: Nica Marius, Sorin Florea, Stanescu Stefan, Laurentiu C Paduraru, Sorin Ciobanu, Ana Titu, Paul Paraschivescu. Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizare produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni:
- cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau-societatea se afla in incapacitate de plata.
ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
iii)pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederilelegale din tara de rezidenta a operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra globala medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 34.650 lei
Documente obligatorii:
1. Se va completa cifra medie de afaceri in formularul: ?Cifra medie de afaceri?.
Se va declara cifra de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE:
2009:4, 2399 lei/euro
2010:4, 2122lei/euro
2011:4, 2349 lei/euroCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a funizat in ultimii 3 ani hartie pentru fotocopiatoare / xerografica.Documente obligatorii:
1. Se va completa formularul Lista principalelor furnizari de produse similare din ultimii trei ani.
2. Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?.
Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data depunerii ofertei, livrari/prestari partiale potrivit cerintei 1. Contractul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...). Daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia ofertantul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere.
In cazul in care contractele sunt incheiate in alta moneda decat in lei, echivalenta in lei se va face pe baza cursului mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana (BCE).Echivalenta lei/euro se va face dupa urmatorul curs mediu anual comunicat de BCE:
2009:4, 2399 lei/euro
2010:4, 2122lei/euro
2011:4, 2349 lei/euro
Pentru contractele finalizate in anul in curs sau aflate in curs de derulare, transformarea in lei, se va face la cursurile de schimb publicate de Banca Centrala Europeana valabile in ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.
Ofertantul va prezenta mostre din produsele ce vor fi furnizate dupa cum urmeaza: 50 pagini format A4, 50 pagini format A3, 1 ambalaj corespunzator top hartie A4, 1 ambalaj corespunzator top hartie A3. Mostrele nu se returneaza.
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.
Documente obligatorii:
i)Se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
ii) Se va completa de catre fiecare subcontractant formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.iii)In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.iv) Subcontractantii vor completa formularele: Informatii generale siDeclaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006
v) In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?.
In cazul unei asocieri, ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie.
In cazul unui Grup de operatori care depun in comun o oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator in parte, iar cerintele obligatorii privindsituatia economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv.In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2012 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Comunicarea privind rezultatul procedurii va fi transmis pe S.E.A.P. si prin utilizarea uneia din urmatoarele modalitati de comunicare: fax/e-mail/posta.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circ. exc., inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungiera perioadei de valabilitate a ofertei. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.In situatia in care doua sau mai multe oferte admisibile de valoarea cea mai mica, au propuneri financiare egale, va fi declarata castigatoare oferta depusa de operatorul economic care prezinta produsele cu ?grad de alb- %? cel mai mare.Proiectul de contract va fi incarcat in SEAP cu mentiunea ?De acord cu propunerea de contract? ? semnat si stampilat pe fiecare pagina.In situatia in care sunt obiectiuni la proiectul de contract, respectiv modificari ale clauzelor contractuale sau adaugarea unor clauze noi, eventualele propuneri de modificare/completare/eliminare de clauze contractuale vor fi formulate in scris cu justificari si vor fi inaintate impreuna cu documentele de calificare.Daca propunerile sunt dezavantajoase pentru Regia Nationala a Padurilor ? Romsilva, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a le respinge si are obligatia de a informa ofertantul cu privire la aceasta situatie. Daca ofertantul nu renunta la aceste clauze, autoritatea contractanta va incadra oferta ca neconforma si o va descalifica.Informatii referitoare la impozitare: w.mfinante.ro.Informatii referitoare la protectia mediului: www.mmediu.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Regiei National e a Padurilor - Romsilva
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213171005, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2012 14:22