Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hartie si cartoane ofset si hartie autocopiativa in coli


Anunt de participare (utilitati) numarul 134988/24.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Manea, Tel. +40 212007432, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Hartie si cartoane ofset si hartie autocopiativa in coli
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Fabrica de Timbre cu sediul in Bucuresti, Sector 5, Str. Fabrica de chibrituri nr. 28.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hartie si cartoane ofset si hartie autocopiativa in coli
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197630-1 - Hartie pentru tiparit (Rev.2)
30199120-7-Hartie autocopianta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1:
Hartie ofset (ech. Import), 500000 coli
Gramaj: 70g/mp
Dimensiuni: (61x86)cm
Grad de alb: min. 92%
Hartie ofset (ech. Import), 160000 coli
Gramaj: 70g/mp
Dimensiuni: (70x100)cm
Grad de alb: min. 92%
Hartie ofset (ech. import - compatibila cu aplicatiile laser), 400000 coli
Gramaj: 80g/mp
Dimensiuni: (61x86)cm
Satinaj foarte bun
Grad de alb: min. 92 %
Volum: 1, 3cm3/g+/-4%
Opacitate : min. 91%
Rugozitate: max: 400ml/min.
Hartie ofset (ech. Import), 500000 coli
Gramaj: 80g/mp
Dimensiuni: (70x100)cm
Grad de alb: min. 92%
Hartie ofset (ech. Import), 100000 coli
Gramaj: 90g/mp
Dimensiuni: (70x100)cm
Grad de alb: min. 92%
Hartie ofset (ech. Import), 50000 coli
Gramaj: 100g/mp
Dimensiuni: (70x100)cm
Grad de alb: min. 92%
Carton ofset, 440000 coli
Gramaj: 120g/mp
Dimensiuni: (70x100)cm
Grad de alb: min. 85%
Carton ofset, 380000 coliGramaj: 170g/mp
Dimensiuni: (70x100)cm
Grad de alb: min. 85%
Carton ofset (ech. Import), 7000 coli
Gramaj: 240g/mp
Dimensiuni: (70x100)cm
Grad de alb: min. 92%
LOTUL 2:
Hartie autocopiativa CB ALB, 3000000 coli
Gramaj: 57g/mp
Dimensiuni: (43x61)cm
Hartie autocopiativa CF ALB, 3000000 coli
Gramaj: 54g/mp
Dimensiuni: (43x61)cm
Hartie autocopiativa CFB ALB, 600000 coli
Gramaj: 53g/mp
Dimensiuni: (43x61)cm
Hartie autocopiativa CB ALB, 100000 coli
Gramaj: 57g/mp
Dimensiuni: (50x70)cm
Hartie autocopiativa CF ALB, 100000 coli
Gramaj: 54g/mp
Dimensiuni: (50x70)cm
Hartie autocopiativa CFB GALBEN, 2000 coli
Gramaj: 53g/mp
Dimensiuni: (43x61)cm
Hartie autocopiativa CF GALBEN, 5000 coli
Gramaj: 54g/mp
Dimensiuni: (43x61)cm
Hartie autocopiativa CF VERDE, 5000 coliGramaj: 54g/mp
Dimensiuni: (43x61)cm
Hartie autocopiativa CFB ROZ, 4000 coli
Gramaj: 53g/mp
Dimensiuni: (43x61)cm
Hartie autocopiativa CFB ALBASTRU, 2000 coli
Gramaj: 53g/mp
Dimensiuni: (43x61)cm
Valoarea estimata fara TVA: 1, 469, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare cu perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, dupa cum urmeaza: Lotul1=13442, 80lei;Lotul2=15942, 80lei.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a contractului.Garantia de participare se va constitui in contul autoritatii contractante.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;b) virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 BPOS 8500 2717790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta; a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA.b) Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Ordin de plata nepurtator de dobanda.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Data inceperii executarii contractului este data punerii la dispozitie de catre furnizor a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 - completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare;
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare;
Persoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General Dumitru Daniel Neagoe, Director Sucursala Fabrica de Timbre Mihai Chebac, Director Economic Sucursala Fabrica de Timbre Mihai Mocanu, Consilier Juridic Sucursala Fabrica de Timbre Alice Mihaela Lincu, Sef Serviciu Aprovizionare Sucursala Fabrica de Timbre Nina Urlea, Sef Departament Procurari Adrian Oancea;4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala - se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
6.Certificat de cazier fiscal emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor;
7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul B1 din Sectiunea Formulare;
8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul B1a din Sectiunea Formulare.
Nota 1:
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1, lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Nota 2: a)Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului;
b) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012;
c) Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documente care dovedesc forma de inregistrare: Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil.
Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
2.Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Cerinta: cifra de afaceri globala in ultimii trei ani, trebuie sa fie cel putin egala cu suma de: LOT 1 = 672.140 lei, LOT 2 = 797.140 lei.
Nota: a) Conform art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."
b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari de produse similare in ultimii trei ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta: se va prezenta cel putin un document/contractsau un numar maxim de 3 documente/contracte care sa confirme furnizarea de produse similare cumulate de minim: LOT 1 = 672.140 lei, LOT 2 = 797.140 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv: anul 2009- 1 euro=4, 2373 lei; anul 2010- 1 euro=4, 2099 lei; anul 2011- 1 euro= 4, 2379 lei.Cursul mediu anual lei/valuta pentru anul 2012 se va calcula ca medie aritmetica a cursurilor medii lunare publicate de BNR (pana la data limita de depunere a ofertelor).
2. Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
3. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.
4. Declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
5.Mostre din produsele ofertate, conform art. 188, lit.e) din OUG nr. 34/2006 coroborat cu art. 19, alin 3) din Hotararea 1660/2006
Nota: a) Conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a).
Certificarea EN ISO 9001, a sistemului de management al calitatii sau echivalent, pentru ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura CNPR NR. 17/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a) documentatia de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii , ,Documente si clarificari? din anuntul de participare;b) orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta poate fi obtinuta in conditiile mentionate la punctul a).c) operatorii economici au dreptul de a transmite oferta numai in format electronic sinumai pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in conditiile prevazute deart. 17 din H.G. nr. 1660/2006. In acest sens numai operatorii economici inregistrati inSEAP au dreptul de a transmite/depune oferta, conform prevederilor art. 16 din H.G. nr.1660/2006.d) in conformitate cu prevederile art. 61 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006, documentelorcare se transmit prin mijloace electronice le sunt aplicabile prevederile legale referitoarela semnatura electronica (Legea nr. 455/2001 privind semnatura electronica, conformart. 4 alin. 4).Observatie: In cazul in care comisia de evaluare constata ca doua sau mai multe oferte (ale aceluiasi lot) contin preturi egale, se va solicita ofertantilor respectivi prin intermediul SEAP, pentru departajare, o noua propunere financiara. Ofertantii vor depune documentele solicitate in SEAP, in format electronic, semnate cu semnatrua electronica, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In situatia in care egalitatea persista, comisia de evaluare va proceda la solicitarea in SEAP a unei noi propuneri financiare, pana la diferentierea ofertantilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN POSTA ROMANA SA - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: B-dul Dacia nr. 140, parter + et. 3-11, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer