Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hartie si indigou


Anunt de participare numarul 1916/13.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: Splaiul Unirii nr.6, bl. B3A, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040031, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DRAGHICESCU, Tel.021/3182145, Email: [email protected], Fax: 021/3182153
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri
Adresa postala: Piata Presei Libere, nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Tel.021-317.47.45, In atentia: Claudiu Dumitru, Fax: 021-317.28.78
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri
Adresa postala: Piata Presei Libere, nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Tel.021-317.47.45, In atentia: Claudiu Dumitru, Fax: 021-317.28.78
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
Altele: Activitate relevanta - Servicii postale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hartie si indigou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele C.N. POSTA ROMANA S.A. cu sediile in Bucuresti (7), Bacau, Brasov, Cluj, Craiova, Constanta, Iasi, Galati, Ploiesti, Timisoara.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui semestrial, cu o valoarea estimata de 510.000 ron, fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Indigou si carbon, mapa 100 file: hartie de scris, top 1000 file; hartie copiator A4 si A3, top 500 file (culoare alb si galben); role pentru masini de calcul(aditionat), 57mmx30m,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21231100-2 - Indigo (Rev.1)
21231300-4-Hartie fara carbon (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea maxima pentru fiecare contract subsecvent la hartie si indigou este de 41.780 topuri, iar pentru role pentru masini de calcul 35.115 role
Valoarea estimata fara TVA: 510, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 38.500lei-lotI/1.700lei-lotII si se va depune in contul Bursei de MArfuri RO64 RNCB 0082 0009 9780 0001 deschis la BCR - Sucursala Unirea
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificatul ce atesta plata taxelor si impozitelor care bugetul local, eliberat de primaria locala;
- Certificatul ce atesta plata taxelor si impozitelor care bugetul consolidat, eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si controlul Finantelor de Stat;
- Certificatul emis de catrte Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
- cazierul Fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilatul Contabil la data de 31.12.2006 sau, dupa caz (daca nu s-a efectuate depunerea in termenele legale) la data de 31.12.2005;
- cifra medie de afaceri anuala minim 500.000 lei, respectiv cifra de afaceri din ultimul an de activitate minim 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Un contract in derulare cu o valoare minima de 100.000 lei si valoarea contractelor de furnizare din ultimii 3 ani de 2.000.000 lei;
- declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice;
- declaratiape propria raspundere referitoare la personalul de specialitate;
- mostre ale produselor solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S24-028550 din 03.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin numerar la casieria Bursei Romane de Marfuri cu sediul din Piata Presei Libere, nr. 1, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2007 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-311.80.90, Fax: 021-311.80.95
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a cotestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii de cunostiinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegala
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. Posta Romana S.A. - Serviciul Juridic
Adresa postala: Splaiul Unirii, nr. 6, bl. B3A, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040031, Romania, Tel.021-318.21.49, Fax: 021.318.21.53
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2007 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer