Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Hartie si Rechizite


Anunt de participare (utilitati) numarul 99877/11.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  ADRIANA MOTROC, Tel. 0248523238, Email:  [email protected], Fax:  0248523810, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Hartie si Rechizite
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare: orice locatie indicata de Achizitor de pe raza celor 9 judete_ Arges, Dolj, Gorj, Olt, Mehedinti, Teleorman, Valcea, Constanta si Bucuresti
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 818, 339.16RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestriala/Lot I = 87497.56 si Lot II = 117087.23
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hartie si Rechizite
a)pretul includevaloarea transportului, precum si toate taxelelegale si alte cheltuieli si comisioane care vor fi angajatede catre vanzator in conditiile de livrare la locatiile indicate de achizitor (parter sau etaj)b)pretul va fi exprimat in LEI (fara TVA), pe baza conditiilor de livrare DDP fixate in INCOTERMS 2000;
c)Principalul loc de livrare: orice locatie indicata de Achizitor de pe raza celor 9 judete_ Arges, Dolj, Gorj, Olt, Mehedinti, Teleorman, Valcea, Constanta si Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30199000-0 - Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Fisei de date a achizitiei, pct. II.2.1)Total cantitati/prestatii servicii/lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 818, 339.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 3499.90 Lei- Lotul 1 (Hartie)4683.49 Lei - Lotul 2(Rechizite)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE VA FACE DIN FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/ SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular 12 A) , certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local, certificat constatatoremis de OficiulRegistrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data licitatiei, cazier judiciar pentru conducatorul unitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: Lot 1 = 69998.05 Lei /aproximativ 16927 Euro
Lot 2 = 93669.78 Lei /aproximativ 22651 Euro
Ofertantul va prezentabilantul contabil pentru ultimul an, vizat si inregistrat ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze incheierea si ?eplinirea a cel mult trei contracte, ?ultimii trei ani, al caror obiect a fost furnizarea de produse similare cu o valoare egala sau mai mare dec?
Lot 1 = 43748.78 Lei /aproximativ 10579 EuroLot 2 = 58543.62 Lei /aproximativ 14157 Euro
Se vor prezenta mostre pentru fiecare tipde produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, Nr 4, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200581, Romania, Tel. 0251/415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr. 187, et. 3, Dep. Achizitii, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200581, Romania, Tel. 0248/523238, Fax:  0248/523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2010 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer