Licitatie Publica - Hartii si cartoane cretate
Anunt de participare numarul 135839/23.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MONITORUL OFICIAL R.A.
Adresa postala: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Punct(e) de contact: Simona Roxana Crimu, Tel. +40 0213185120, Email: [email protected], Fax: +40 0213185109, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Tipografie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Hartii si cartoane cretate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul RAMO, str Parcului, nr 65, sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea hartiei si cartoanelor cretate este necesara in vederea asigurarii atat a hartiei necesara tiparirii lucrarilor aferente obiectului de activitate al regiei, cat si a hartiei pentru tiparirea lucrarilor comandate de clientii terti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37823500-8 - Hartie cretata si hartie artizanala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea totala estimata a contractului este 399.999, 98 EUR, echivalentul a 1.742.319, 91 lei la cursul BNR de 1 EUR = 4, 3558 lei din data de 07.03.2012.
Preturile unitare si valorile totale estimate, pe fiecare lot in parte, sunt:
A. HARTIE SI CARTON DUBLU CRETATE LUCIOS
A1format 70 X 100, gramaj 90, cantitate150.000 coli, pret unitar max estimat (euro)0, 0554val totala max estimata EURo 8.316, 00A2 format70 X 100 gramaj 115, cantitate200.000 coli, pret unitar 0, 0684 euroval max estimat13.685, 00A3 format 70 X 100, gramaj 130, cantitate 400.000 coli, pret unitar max estimat0, 0774 euro, val max estimat 30.940, 00A4 format 70 X 100, gramaj 135, cantitate 100.000 coli, pret unitar max estimat 0, 0815 euro, val max estimat 8.147, 25A5 format 70 X 100, gramaj 150, cantitate400.000 coli, pret unitar max estimat 0, 0893 euro, val max estimat 35.700, 00A6 format 70 X 100, gramaj 170, cantitate 100.000 coli, pret unitar max estimat 0, 1012 euro, val max estimat 10.115, 00A7 format 70 X 100, gramaj 200, cantitate 100.000 coli, pret unitar max estimat 0, 1190 euro, 1 val max estimat 1.900, 00A8format 70 X 100, gramaj 250, cantitate 100.000 coli, pret unitar max estimat 0, 1540 euro, val max estimat 15.400, 00A9 format 70 X 100, gramaj 300, cantitate 50.000 coli, pret unitar max estimat0, 1848 euro, val max estimat 9.240, 00A10 format 70 X 100, gramaj 350, cantitate 55.000 coli, pret unitar max estimat 0, 2156euro,
val max estimat 11.858, 00A11 format 64 X 88, gramaj 90, cantitate 200.000 coli, pret unitar max estimat0, 0446 euro, val max estimat 8.921, 09A12 format 64 X 88, gramaj 115, cantitate 100.000 coli, pret unitar max estimat 0, 0551 euro, val max estimat 5.505, 28A13 format 64 X 88, gramaj 130, cantitate 100.000 coli, pret unitar max estimat 0, 0622 euro, val max estimat 6.223, 36A14 format 64 X 88, gramaj 135 , cantitate 50.000 coli, pret unitar max estimat 0, 0646 euro, val max estimat 3.231, 36A15 format 64 X 88, gramaj 150, cantitate 50.000 coli, pret unitar max estimat0, 0718 euro, val max estimat 3.590, 40B. HARTIE SI CARTON DUBLU CRETATE MAT
B1 format 70 x 100, gramaj 90, cantitate 160.000 coli, pret unitar max estimat 0, 0554 euro, val max estimat 8.870, 40B2 format 70 x 100, gramaj 100, cantitate 76.500 coli, pret unitar max estimat0, 0595 euro, val max estimat 4.551, 75val max estimat B3 format 70 x 100, gramaj 115, cantitate 250.000 coli, pret unitar max estimat 0, 0684 euro, 17.106, 25B4 format 70 x 100, gramaj 130, cantitate 250.000 coli, pret unitar max estimat 0, 0774 euro, val max estimat 19.337, 50B5 format 70 x 100, gramaj 135, cantitate 50.000 coli, pret unitar max estimat 0, 0815 euro, val max estimat 4.073, 63B6 format 70 x 100, gramaj 150, cantitate500.000 coli, pret unitar max estimat 0, 0893 euro, val max estimat 44.625, 00B7 format 70 x 100, gramaj 170, cantitate 200.000 coli, pret unitar max estimat 0, 1012 euro, val max estimat 20.230, 00B8 format 70 x 100, gramaj 200, cantitate 90.000 coli, pret unitar max estimat0, 1190 euro, val max estimat 10.710, 00B9 format 70 x 100, gramaj 250, cantitate 50.000 coli, pret unitar max estimat0, 1540 euro, val max estimat 7.700, 00B10 format 70 x 100, gramaj 300, cantitate 150.000 coli, pret unitar max estimat 0, 1848 euro, val max estimat 27.720, 00B11 format 70 x 100, gramaj 350, cantitate 50.000 coli, pret unitar max estimat 0, 2156 euro, val max estimat 10.780, 00B12 format 64 x 88, gramaj 90, cantitate 200.000 coli, pret unitar max estimat 0, 0446 euro, val max estimat 8.921, 09B13 format 64 x 88, gramaj 115 , cantitate 350.000 coli, pret unitar max estimat0, 0551 euro, val max estimat 19.268, 48B14 format 64 x 88, gramaj 130 , cantitate 85.000 coli, pret unitar max estimat0, 0622 euro, val max estimat 5.289, 86B15 format 64 x 88, gramaj 150, cantitate 50.000 coli, pret unitar max estimat0, 0718 euro, val max estimat 3.590, 40B16 format 64 x 88, gramaj 170 , cantitate 54.855 coli, pret unitar max estimat0, 0814euro, val max estimat 4.452, 88Preturile ofertate se mentin ferme pe toata perioada de valabilitate a ofertelor si a derularii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 399, 999.98EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui de catre operatorul economic ofertant prin virament bancar (ordin de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Garantia de participare se va constitui in LEI (in cazul ofertantilor persoane juridice romane) sau in EUR (in cazul ofertantilor persoane juridice straine) si va fi in cuantum de 2 % din valoarea estimata a fiecarui lot in parte, fara TVA.In cazul ofertarii tuturor loturilor, garantia de participare va avea valoarea totala de 34.846, 40 lei, respectiv 8.000 EUR.Garantia de participare va fi valabila cel putin 120 de zile de la data termenului limita de primire a ofertelor. Garantia de buna executie se va constitui in LEI (in cazul in care ofertantul este persoana juridica romana) sau in EURO (in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si va fi in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara aceasta se va intocmi conform Formularului 19.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
- Director general Mircea Marinescu
- Director Directia tehnica Gheorghe Toma
- Director economic Violeta Basulescu
- Inginer sef productie Gabriela Anca Marin- Sef serviciu comercial Carmen Nastea
Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Documentul se va depune in copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului) si va fi valabil la data depunerii ofertelor.
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Curs EUR-mediu anual
Anul 2011 ? 4, 2379 lei/EUR
Anul 2010 ? 4, 2099 lei/EUR
Anul 2009 ? 4, 2373 lei/EUR
Anul 2008 ? 3, 6827 lei/EUR
Sursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx
Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de bunuri similare efectuate in ultimii 3 ani, continand denumirea bunurilor livrate, codul CPV, beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), pretul contractului, perioada de derulare a contractului.
Prin ?bunuri similare? se intelege hartie cretata mata si lucioasa.
Prezentarea unei recomandari emisa de catre unul dintre beneficiarii mentionati in Formularul 12D, cu privire la bunurile livrate ? minim o recomandare.
Recomandarea va fi prezentata in copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Mostre de hartie cretata
1.In vederea testarii hartiei ofertate in tipar, operatorii economici participanti vor depune odata cu oferta (deci pana la data si ora limita pentru depunerea ofertei) mostre gratuite din hartia ofertata ? cate 500 coli din fiecare lot ofertat. Mostrele se vor prezenta pana la data termenului limita de depunere a ofertelor si nu mai tarziu de aceasta. Oferta operatorului economic careva prezenta mostrele pana la data termenului limita de depunere a ofertelor si in cantitatea solicitata va fi considerata neconforma.
2.Testarea se va efectua in perioada de evaluare a ofertelor si va fi finalizata prin intocmirea fisei tehnice de testare si a procesului verbal de testare, de catre comisia de testare, pentru fiecare lot de hartie/carton ofertat. Testarea se va efectua pe masini de tipar cu alimentare in coli si va avea ca obiect urmarirea comportarii mostrelor depuse, in cadrul procesului de tipar. Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial la sedinta de testare de una sau mai multe persoane care vor prezenta imputernicire insotita de copia dupa buletinul de identitate, cartea de identitate sau dupa pasaport.
Vor fi declarate conforme ofertele care indeplinesc cerintele documentatiei de atribuire si ale caror mostre au prezentat o buna comportare in cadrul testarii pe masina de tipar.
Ofertantii care au indeplinit criteriile de eligibilitate (calificare) si ale caror oferte au fost declarate conforme se vor califica pentru etapa finala de licitatie electronica (pentru loturile respective).
Mostrar din hartia/cartonul ofertat
Mostre de tipar pe hartia/cartonul ofertat
Operatorii economici vor depune odata cu oferta un mostrar din hartia/cartonul ofertate si mostre de tipar pe hartia/cartonul ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: - Valoarea totala ofertata pentru fiecare lot in parte (corespunzatoare cantitatii lotului respectiv), exprimata in EURO.Valoarea totala ofertata pentru fiecare lot in parte se va exprima in EUR cu maximum 2 zecimale (sistemul electronic de achizitii publice SEAP nu permite introducerea preturilor cu mai mult de 2 zecimale).ATENTIE ! La reofertarea valorii totale ofertate pentru fiecare lot in parte se va tine obligatoriu cont de faptul ca aceasta valoare este egala cu pretul unitar exprimat in EUR/coala, cu maximum 4 zecimale, pentru lotul respectiv inmultit cu cantitatea maxima de coli corespunzatoare lotului respectiv.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5.12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 10:00
Locul: La sediul RAMO, str Parcului, nr 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor, imputerniciti si membrii Comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Licitatia electronica se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului.Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc con?in acela?i pre?, autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor care au ofertat cel mai mic pre? o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pre?ul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art. 256² din OUG34/2006 de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic, RA Monitorul Oficial
Adresa postala: Str Patcului, nr 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Tel. +40 0213185118, Fax: +40 0213185109, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 13:16