Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - HEMOSTATICE RESORBABILE


Anunt de participare numarul 146972/03.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: ILIESCU ELENA, Tel. +40 0212271200, Email: [email protected], Fax: +40 0213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
HEMOSTATICE RESORBABILE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2-MAGAZIA CENTRALA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 776, 250 si 3, 552, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim la 1 luna ? maxim la 3 luni si in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar;valoarea estimata contract subsecvent minima=101750lei fara tva, valoarea maxima estimata a contractului subsecvent =426300 lei fara tva
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
hemostatice resorbabile conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141127-6 - Hemostatice absorbabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.lot descriere lot hemostatice resorbabileUM Cant.AC min. Cant.AC MAX Ctr.sub.min. ctr.sub.max.Pulbere hemostatica cu aplicatorbuc.1250250060 300
1 Pansament hemostatic cu gentamicina(5cmx5cm)buc.3256503578
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 776, 250 si 3, 552, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
in suma de 53287.50lei , termen de valabilitate 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta , echivalenta leu/alta valuta se va face prin raportare la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Se poate constitui astfel: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara formular nr3, sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; cont garantii RO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod deinregistrare fiscala 4203709.Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 , cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata in baza articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizata ;Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie conform art.278^1 alin 2. se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara tva daca acesta depaseste valoarea prevazuta la art.124 din OUG 34/2006 fara TVA, conform art.89 (3) din HG 925/2006? Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din contractele cu CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . formularul 1
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . formularul 2 (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat formularul 54.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - formularul 3-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )
NOTA: Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele :
Prof.dr.Rodica Anghel-Manager
Dr.Condrea IleanaDirector Medical
As.pr.Rotaru LauraDirector ingrijiri
Ec.Ionescu Ileana Director financiar contabil
Conferentiar dr.Straja N.Dan Sef clinica chirurgie
Ec.Iliescu Elena Sef.serv.achizitii contractare
Av.Bataila GheAsist.jurid.
Dr.Daha ClaudiuSectie Clinica Chirurgie
Ec Barbuta Cristina Serv.achizitii contractare
5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTE
VENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de forurile competente care sa stipulezeca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor .NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspundere potrivit art.11 alin(4)din HG 925/2006.Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr.509/2011 Ofertantul va prezenta un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniulsau de activitate.Cu respectarea Ordinului 509/2011 -ANRMAP obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Certificatul se depune in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (din categoria carora face parte si certificatul constator emis de O.R.C.) nu pot fi prezentate, in favoarea ofertantului, de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
nota : In etapa evaluarii ofertelor, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte Certificatul constatator in original sau in copie legalizata, pentru conformitate, daca anterior a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.-Autorizatia de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii (inclusiv anexe) -in copieconform cu originalul , in termen de valabilitate la data limita dedepunerie aofertelor. Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare si depozitare dispozitive medicale.-Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale .
In cazul unei asocieri, aceasta autorizatie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat.Persoane juridice/fizice straineVor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/ persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana de un traducator autorizat din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra deafaceri globala pe ultimii trei ani -
Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul de schimb mediu anual BNR
pentru anul 2012, 2011, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va prezenta Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani -Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul de schimb mediu anual BNR pentru anul 2012, 2011, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
MOSTRE de produs - Operatorii economici vor prezenta mostre pentru fiecare produs din componenta lotului, la data limita de depunere a ofertelor , insotita de fisa produsului , care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele din caietul de sarcini.Mostraofertatantului declarat castigator se pastreaza pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru. Mostrele depuse de ofertanti declarati necatigatori se returneaza in termen de 5 zile de la incheierea acordului cadru.
Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant , denumire produs, producator, termen de valabilitate,
Document care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele Directivei
Consiliului 2007/47/CEE -- aceasta va trebui depusa in traducere autorizata
? in original sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de
reprezentantul legal.
Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3
ani, precizate valoric si cantitativ
Ofertantul trebuie sa prezinte certificatul privind sistemul de asigurare a managementului calitatii ISO9001/2008 sau documente conform standardelor internationale pentru ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MOSTRE de produs - Operatorii economici vor prezenta mostre pentru fiecare produs din componenta lotului, la data limita de depunere a ofertelor , insotita de fisa produsului , care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele din caietul de sarcini.Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant , denumire produs, producator, termen de valabilitate. Mostraofertatantului declarat castigator se pastreaza pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru. Mostrele depuse de ofertanti declarati necatigatori se returneaza in termen de 5 zile de la incheierea acordului cadru.;pentru indeplinerea cerintei se depune Declaratie de conformitate CE ( conf. Directivei 2007/47/ CEE), aceasta vatrebui depusa in traducere autorizata ? in original sau copie ?conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal, Completarea formularului C1Xerocopie certificata cu semnatura pentru conformitate cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice conf art. 164 din OUG 34/2006 .Elementele care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. Nu existalimite ale valorilor pana la care elementele prevazute la punctul 1 pot fi imbunatatite. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitieofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul in care aceste informatii vor fi disponibile: numarul participantilor in runda respectiva alicitatiei electronice; preturi noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre ofertanti. Nu se cer diferente minime pentru licitarea noiloroferte. Numarul de runde: 1(una) care se va desfasura pe o perioada de 2 zile lucratoare. Toti ofert. trebuie sa fie inscrisi pe site-ul www.elicitatie.ro pentru a putea participa la etapa de licitatie electronica. Informatiile pe site-ul www.e-licitatie.ro Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2013 13:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC BUCURESTI, SOS.FUNDENI 252, SECT.2, ETAJ1 serviciul achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pretul cel mai scazut va fi acelasi pentru mai multi ofertanti ale caror oferte au fost declarate admisibile ( preturi egale )CONFORM CRIERIULUI DE ATRIBUIRE IN URMA CLASAMENTULUI SEAP in licitatia electronica, se va proceda la solicitarea ofertelor finale de pret pana la departajare. Ofertele vor fi depuse in plic inchis pana la un termen limita clar stabilit ( si comunicat ofertantilor) de autoritatea contractanta . Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator. In cazul in care si in urmareofertarii preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret, in plic inchis pana departajarea va putea fi posibila.-Ofertantul Conform art. 11, alin (4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare In cazul existentei subcontractantilor Prezentarea urmatoarelor formulare: 1.Acord de subcontractare 2.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora se completeaza -formularului nr. 13
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sunt cele prevazute la articolul 2562 din OUG 34/2006 modificata si actualizata , despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. +40 0212271200, Email: [email protected], Fax: +40 0213183563, Adresa internet (URL): WWW.IOB.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2013 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer